فیلم تی وی

ساخت وبلاگ

سرویس خبری ایران فیلم - سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ | بازدید: 178

«جوزف گوردون لویت» که قرار بود کارگردانی و بازیگری نقش اول پروژه سینمایی «مرد شنی» را به عهده بگیرد، از این کار کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایران فیلم به نقل از گاردین، «مرد شنی» مجموعه رمان‌های کمیک استریپ «نیل گیمن»، نویسنده معروف ادبیات ژانر علمی تخیلی کودک و نوجوان است که قرار بود با کارگردانی و هنرنمایی «جوزف گوردون لویت»، بازیگر فیلم‌هایی چون‌ «سرآغاز» و «لینکلن» راهی پرده نقره‌ای شود، اما خبر رسیده او به علت برخی ناهماهنگی‌ها از این پروژه کناره‌گیری کرده است.

رمان‌های گرافیکی «مرد شنی» مشهورترین کارهای ادبی نیل گیمن به حساب می‌آید که شامل دو هزار و ۵۰۰ صفحه می‌شود. اخیرا گوردون لویت اعلام کرده، «دیوید هیسرر»، فیلمنامه‌نویس «مقصد نهایی ۵» را به عنوان نویسنده کارش انتخاب کرده، اما چند روز از انتشار این خبر نگذشته، از طریق توییترش اعلام کرد که به علت “تفاوت‌های خلاقانه” از همکاری با این پروژه صرف‌نظر می‌کند.

او در مطلبی که منتشر کرده به واگذاری پروژه «مرد شنی» از سوی کمپانی «برادران وارنر» به یکی از زیرمجموعه‌هایش خبر داد و نوشت: در این صورت من دیگر نمی‌توانم ارتباط مستقیم با سازندگان این فیلم داشته باشم. یک فیلم اقتباسی چطور باید باشد؟ بنابراین متاسفانه من این پروژه را ترک می‌کنم و فقط بهترین‌ها را برای گروه سازنده آن آرزو می‌کنم.

در جریان جلو رفتن این پروژه سینمایی، نیل گیمن، نویسنده داستان‌ها «مرد شنی» هم از روند ساخت فیلم بدون دخالت او خبر داده و از آشنایی با گوردون لویت ابراز خوشحالی کرده بود. او در توییتر خود نوشت: آن‌ها که کنجکاو هستند بدانند که من مالک «مرد شنی» نیستم، کمپانی «DCComics» است. من تعیین نمی‌کنم کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگران کار چه کسانی باشند.

او همچنین نوشت: خدشه‌ای به احترام من برای جوزف گوردون لویت وارد نمی‌شود. آشنا شدن با او بهترین بخش این جریان بود. او آدم خاصی است. خیلی دوست دارم در کار دیگری با او همراهی کنم. او باهوش، صادق و واقعا آدم خوبی است.

جوزف گوردون لویت، بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون است که در کودکی و بزرگسالی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها و تله‌فیلم‌های متعددی بازی کرده ‌است. فیلم‌های «۵۰/۵۰»، «سرآغاز»، «لینکلن»، «لوپر» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد » از جمله کارهای سینمایی او هستند.

نیل گیمن، نویسنده انگلیسی کتاب‌های علمی‌ تخیلی است که تاکنون فعالیت‌های بسیاری در حوزه کتاب‌های کمیک، ادبیات کودک و نمایشنامه داشته و تعداد زیادی از آثارش مورد اقتباس سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته‌اند. کتاب «خدایان آمریکایی» که سال ۲۰۰۱ روانه بازار شد، جوایز ادبی بسیاری از جمله «نبیولا»، «هیوگو» و «برام استوکر» را برای گیمن به ارمغان آورد.

نویسنده انگلیسی «کارولین»، «کتاب قبرستان» و «اقیانوسی در انتهای راه» اولین بخش از رمان‌های «مرد شنی» را در سال ۱۹۸۹ به نگارش درآورده و تعداد آن‌ها را تاکنون به ۱۰ جلد رسانده است. «خوشبختانه،‌ شیر»، «دودها و آیینه‌ها» (۱۹۹۸)، «چیزهای شکننده» (۲۰۰۶) و «فرشته‌ها و عیادت‌ها» (۱۹۹۳) از دیگر کتاب‌های این نویسنده انگلیسی هستند.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 221 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 7:37

سرویس خبری ایران فیلم - سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ | بازدید: 141

پیمان قاسم‌خانی اولین تجربه‌ی فیلمسازی خود را برای اکران عید فطر آماده می‌کند.

به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا، پیمان قاسم‌خانی پس از سال‌ها نویسندگی و فیلمنامه‌نویسی و نیز چند تجربه‌ی بازیگری، ‌به تازگی فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی خود را با نام «خوب، بد، جلف» به پایان رسانده و تدوین آن را به مصطفی خرقه‌پوش سپرده است.

او که حدود دو سال قبل در مصاحبه‌ای با ایسنا، درباره‌ی تمایل خود به کارگردانی گفته بود، نمی‌داند آن را دوست دارد یا نه و فقط می‌داند که شلوغی صحنه تمرکزش را به هم می‌ریزد و به همین دلیل از سر صحنه بودن متنفر است، حالا انگار کارگردانی تا حدودی به مذاقش خوش آمده و می‌گوید، آن‌قدرها هم از این کار بدش نمی‌آید.

پیمان قاسم‌خانی این بار پس از پایان ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش  مطرح کرد: از کارگردانی خیلی بدم نیامد،‌ یعنی آنقدرها که به نظرم می‌آمد و برای خودم بزرگش کرده بودم پیچیده‌ نیست. با این حال همچنان فکر می‌کنم کار پردردسری است و شلوغی‌اش با روحیه من جور نیست.

او درباره اینکه آیا قصد دارد کارگردانی را ادامه دهد؟ پاسخ داد: احتمالا ادامه می‌دهم، چون یک داستان دیگر را از سال‌ها قبل در دست دارم که می‌خواهم آن را بسازم. الان تجربه‌ای پیدا کرده‌ام که برای ساخت آن فیلم قطعا مفید خواهد بود.

فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «مارمولک» و «طبقه حساس» که در طول ساخت «خوب، بد، جلف» یادداشتی را از حسین پاکدل برای فیلم خود دریافت کرد، با تشکر از این هنرمند و اشاره به اینکه حضور مثبت و دوست داشتنی پاکدل در «خوب، بد، جلف» روی فضای اطرافش تأثیرگذار بوده است، ادامه داد: فضای پشت صحنه این فیلم بسیار خوب و دوستانه بود و همه‌ی عوامل کار را دوست داشتند و از جان و دل مایه گذاشتند. با توجه به فضای فیلم در حین کار خیلی خندیدیم. هرچند تجربه‌هایی که پیش از این داشته‌ام نشان داده که الزاما خنده‌های پشت صحنه برای تماشاگران هم اتفاق نخواهد افتاد ولی حداقل این است که در این پروژه به خود ما خیلی خوش گذشت.

وی همچنین درباره حضور بهاره رهنما و حسن پاکدل در فیلم «خوب، بد، جلف» که از ابتدا به عنوان بازیگر معرفی نشده بوند، گفت: بهاره رهنما و حسین پاکدل در لیست ابتدایی بازیگران نبودند، اما بعدا به گروه پیوستند که هر دو در مسیر داستان نقش‌های موثری دارند.

بازیگر فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» همچنین با اشاره به گروهی که با او همکاری می‌کردند، بیان کرد: به طور خاص از بازیگران فیلم و به ویژه چهار بازیگر اصلی یعنی حمید فرخ‌نژاد، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی و سام درخشانی تشکر می‌کنم که با علاقه و اشتیاق خود ما را هم سر ذوق آوردند. حمید فرخ‌نژاد با تجربه‌ای که در کارگردانی داشت، سر صحنه کمک‌ خوبی به من بود. او همیشه زودتر از بقیه سر صحنه حاضر می‌شد و پر از ایده‌های جدید بود. در ساخت این فیلم دیدم کار کردن با کسانی که دل به کار می‌دهند در حال عمومی آن اثر هم چقدر تأثیرگذار است.

قاسم‌خانی در ادامه با بیان اینکه فیلم در مرحله‌ی تدوین است و اگر بتواند نوبت نمایش بگیرد «خوب، بد، جلف» را عید فطر اکران عمومی می‌کند، اضافه کرد: موسیقی فیلم هم توسط آریا عظیمی‌نژاد در حال ساخت است. «خوب ، بد، جلف» یک فیلم پرانرژی و کمدی است و موسیقی خودش را می‌طلبد. به آریا گفته‌ام که تخصصی در موسیقی ندارم و تنها چیزی که می‌دانم این است که چه چیزی نمی‌خواهم. باید ببینم چه ساخته می‌شود تا آنچه را مدنظرم است پیدا کنم.

کارگردان و فیلمنامه‌نویس فیلم «خوب، بد، جلف» در پایان درباره اینکه فیلم‌اش تا چه حد براساس سریال «پژمان» پیش رفته است؟ گفت: ابتدای کار قرار بر این بود تا فیلم به نوعی در ادامه سریال «پژمان» باشد اما این روند کاملا تغییر کرد به طوری که کوچکترین نشانه‌ای از سریال «پژمان» در «خوب، بد،‌جلف» دیده نمی‌شود. این در حالی است که خودم دوست داشتم ریزه‌کاری‌هایی که تماشاگر از آن‌ها در سریال «پژمان» خاطره دارد در فیلم دیده شود، ولی به دلیل آنکه با تلویزیون به توافق نرسیدیم، این فیلم دیگر مطلقا ارتباطی با سریال «پژمان» ندارد.

«خوب، بد، جلف» درباره یک کارگردان هنری سینما است که از طرف تهیه‌کننده خود تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. این در حالی است که از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر او می‌خواهد فیلم را بسازد، مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند.

حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مانی حقیقی، ویشکا آسایش، مجید مظفری، رضا رویگری، نسیم ادبی، رضا کریمی، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، مهراب قاسم خانی، امیر مهدی ژوله، حسین پاکدل و بهاره رهنما از جمله بازیگران فیلم «خوب، بد، جلف» هستند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پیمان قاسمخانی، تهیه کنندگان:محسن چگینی،عبداله اسکندری، سرمایه گذار: سید محمد امامی، محسن چگینی، طراح گریم: عبداله اسکندری، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: داریوش صادق‌پور، مدیر تولید: رضا کریمی، کارگردان صحنه‌های اکشن: دهقان محمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: زینب نصراللهی، طراح صحنه: پیام اسکندری، طراح لباس: رعنا امینی، منشی صحنه: نائله شریفی، مشاور رسانه‌ای: آریان امیرخان، عکاس: محمد بدرلو، دستیار دوم کارگردان: عباس خدری، دستیار سوم کارگردان: آرش چگینی، دستیار اول فیلمبردار: بهمن نادیاب، دستیاران صحنه: محمدرضا غفارزاده، جواد بهبودی، دستیار لباس: نسیم لطیفی، مدیر تدارکات: پوریا عطابخشی ، دستیاران تدارکات: مجید رنجبر، مهدی سعدی، مجری طرح: مؤسسه تصویرغزال.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 189 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 7:37

سرویس خبری ایران فیلم - سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ | بازدید: 328

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

بر اساس گزارش های به دست امده از استودیو مارول Zendaya به جمع عوامل تولید کننده فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هولاند پیوست.

جان واتس کارگردان این پروژه است که قرار است این فیلم را بر اساس داستانی که نوشته جان فرانسیس و جاناتان گلدستین میباشد کارگردانی این پروژه را بر عهده بگیرد.

این فیلم در حالی ساخته میشود که به دوران نوجوانی پیتر پارکر در مدرسه اشاره دارد. تام هولاند در این فیلم در نقش پیتر پارکر ظاهر میشود در حالی که هنوز مشخص نشده که Zendaya در چه نقشی ایفای نقش خواهد کرد، در حالی که ماریسا تامی نقش عمه می را بازی میکند.

Zendaya یکی از افرادی است که برای گرفتن نقش خوبی در این فیلم در طی هفته های گذشته به همراه تام هولاند تست هایی انجام داده است و اکنون قرار است که در این فیلم حاضر شود، البته هنوز مشخص نیست که او درنقش عشق پیتر پارکر حاضر میشود یا نقش دیگری خواهد داشت ، اما به گفته مدیر مسئول مارول او قرار است در فیلم های دیگری که ساخته میشود نقش های مهم تر و کلیدی تری داشته باشد.

مرد عنکبوتی ای که تام هولاند نقش آنرا بازی میکند برای نخستین بار در تاریخ ۷ جولای در کنار کاپیتان آمریکا و دیگر ستارگان این فیلم در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی بر روی پرده سینما حاضر میشود، و انتظار میرود که فیلم برداری فیلم جداگانه ی مرد عنکبوتی از تابستان آغاز شود.

منبع: variety.com

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 173 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 7:37

سایت ایران فیلم – مرجع دانلود و اخبار سینماZendaya به جمع بازیگران فیلم مرد عنکبوتی پیوستپیمان قاسم خانی نخستین تجربه فیلم سازی اش را کسب میکندجوزف گوردون لویت « مرد شنی » را رها کردپرویز پرستویی: با حاتمی کیا مشکلی ندارممجله « سینما و ادبیات » شماره نوروزی اش را منتشر کرددانلود فیلم Freeheld 2015 با لینک مستقیمنانسی ریگان بازیگر هالیوودی در سن ۹۴ سالگی درگذشتلیست فیلم های منتخب نوروز ۹۵

http://www.iranfilm.tv سایت اینترنتی ایران فیلم مرجع دانلود فیلم و انواع فایل های تصویری در ایران| اخبار سینما Tue, 08 Mar 2016 13:37:58 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.4.2 http://news.iranfilm.tv/zendaya-%d8%a8%d9%87-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b9%d9%86%da%a9%d8%a8%d9%88%d8%aa%db%8c-%d9%be%db%8c%d9%88%d8%b3/ http://news.iranfilm.tv/zendaya-%d8%a8%d9%87-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b9%d9%86%da%a9%d8%a8%d9%88%d8%aa%db%8c-%d9%be%db%8c%d9%88%d8%b3/#respond Tue, 08 Mar 2016 13:37:58 +0000 http://www.iranfilm.tv/?p=26292 به گزارش تیم خبری ایران فیلم بر اساس گزارش های به دست امده از استودیو مارول Zendaya به جمع عوامل تولید کننده فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هولاند پیوست. جان واتس کارگردان این پروژه است که قرار است این فیلم را بر اساس داستانی که نوشته جان فرانسیس و جاناتان گلدستین میباشد کارگردانی این […]

نوشته Zendaya به جمع بازیگران فیلم مرد عنکبوتی پیوست اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]>

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

بر اساس گزارش های به دست امده از استودیو مارول Zendaya به جمع عوامل تولید کننده فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هولاند پیوست.

جان واتس کارگردان این پروژه است که قرار است این فیلم را بر اساس داستانی که نوشته جان فرانسیس و جاناتان گلدستین میباشد کارگردانی این پروژه را بر عهده بگیرد.

این فیلم در حالی ساخته میشود که به دوران نوجوانی پیتر پارکر در مدرسه اشاره دارد. تام هولاند در این فیلم در نقش پیتر پارکر ظاهر میشود در حالی که هنوز مشخص نشده که Zendaya در چه نقشی ایفای نقش خواهد کرد، در حالی که ماریسا تامی نقش عمه می را بازی میکند.

Zendaya یکی از افرادی است که برای گرفتن نقش خوبی در این فیلم در طی هفته های گذشته به همراه تام هولاند تست هایی انجام داده است و اکنون قرار است که در این فیلم حاضر شود، البته هنوز مشخص نیست که او درنقش عشق پیتر پارکر حاضر میشود یا نقش دیگری خواهد داشت ، اما به گفته مدیر مسئول مارول او قرار است در فیلم های دیگری که ساخته میشود نقش های مهم تر و کلیدی تری داشته باشد.

مرد عنکبوتی ای که تام هولاند نقش آنرا بازی میکند برای نخستین بار در تاریخ ۷ جولای در کنار کاپیتان آمریکا و دیگر ستارگان این فیلم در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی بر روی پرده سینما حاضر میشود، و انتظار میرود که فیلم برداری فیلم جداگانه ی مرد عنکبوتی از تابستان آغاز شود.

منبع: variety.com

نوشته Zendaya به جمع بازیگران فیلم مرد عنکبوتی پیوست اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]> http://news.iranfilm.tv/zendaya-%d8%a8%d9%87-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b9%d9%86%da%a9%d8%a8%d9%88%d8%aa%db%8c-%d9%be%db%8c%d9%88%d8%b3/feed/ 0 http://news.iranfilm.tv/%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%82%d8%a7%d8%b3%d9%85-%d8%ae%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%86%d8%ae%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/ http://news.iranfilm.tv/%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%82%d8%a7%d8%b3%d9%85-%d8%ae%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%86%d8%ae%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/#respond Tue, 08 Mar 2016 13:05:13 +0000 http://www.iranfilm.tv/?p=26289 پیمان قاسم‌خانی اولین تجربه‌ی فیلمسازی خود را برای اکران عید فطر آماده می‌کند. به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا، پیمان قاسم‌خانی پس از سال‌ها نویسندگی و فیلمنامه‌نویسی و نیز چند تجربه‌ی بازیگری، ‌به تازگی فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی خود را با نام «خوب، بد، جلف» به پایان رسانده و تدوین آن را به مصطفی […]

نوشته پیمان قاسم خانی نخستین تجربه فیلم سازی اش را کسب میکند اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]>

پیمان قاسم‌خانی اولین تجربه‌ی فیلمسازی خود را برای اکران عید فطر آماده می‌کند.

به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا، پیمان قاسم‌خانی پس از سال‌ها نویسندگی و فیلمنامه‌نویسی و نیز چند تجربه‌ی بازیگری، ‌به تازگی فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی خود را با نام «خوب، بد، جلف» به پایان رسانده و تدوین آن را به مصطفی خرقه‌پوش سپرده است.

او که حدود دو سال قبل در مصاحبه‌ای با ایسنا، درباره‌ی تمایل خود به کارگردانی گفته بود، نمی‌داند آن را دوست دارد یا نه و فقط می‌داند که شلوغی صحنه تمرکزش را به هم می‌ریزد و به همین دلیل از سر صحنه بودن متنفر است، حالا انگار کارگردانی تا حدودی به مذاقش خوش آمده و می‌گوید، آن‌قدرها هم از این کار بدش نمی‌آید.

پیمان قاسم‌خانی این بار پس از پایان ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش  مطرح کرد: از کارگردانی خیلی بدم نیامد،‌ یعنی آنقدرها که به نظرم می‌آمد و برای خودم بزرگش کرده بودم پیچیده‌ نیست. با این حال همچنان فکر می‌کنم کار پردردسری است و شلوغی‌اش با روحیه من جور نیست.

او درباره اینکه آیا قصد دارد کارگردانی را ادامه دهد؟ پاسخ داد: احتمالا ادامه می‌دهم، چون یک داستان دیگر را از سال‌ها قبل در دست دارم که می‌خواهم آن را بسازم. الان تجربه‌ای پیدا کرده‌ام که برای ساخت آن فیلم قطعا مفید خواهد بود.

فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «مارمولک» و «طبقه حساس» که در طول ساخت «خوب، بد، جلف» یادداشتی را از حسین پاکدل برای فیلم خود دریافت کرد، با تشکر از این هنرمند و اشاره به اینکه حضور مثبت و دوست داشتنی پاکدل در «خوب، بد، جلف» روی فضای اطرافش تأثیرگذار بوده است، ادامه داد: فضای پشت صحنه این فیلم بسیار خوب و دوستانه بود و همه‌ی عوامل کار را دوست داشتند و از جان و دل مایه گذاشتند. با توجه به فضای فیلم در حین کار خیلی خندیدیم. هرچند تجربه‌هایی که پیش از این داشته‌ام نشان داده که الزاما خنده‌های پشت صحنه برای تماشاگران هم اتفاق نخواهد افتاد ولی حداقل این است که در این پروژه به خود ما خیلی خوش گذشت.

وی همچنین درباره حضور بهاره رهنما و حسن پاکدل در فیلم «خوب، بد، جلف» که از ابتدا به عنوان بازیگر معرفی نشده بوند، گفت: بهاره رهنما و حسین پاکدل در لیست ابتدایی بازیگران نبودند، اما بعدا به گروه پیوستند که هر دو در مسیر داستان نقش‌های موثری دارند.

بازیگر فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» همچنین با اشاره به گروهی که با او همکاری می‌کردند، بیان کرد: به طور خاص از بازیگران فیلم و به ویژه چهار بازیگر اصلی یعنی حمید فرخ‌نژاد، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی و سام درخشانی تشکر می‌کنم که با علاقه و اشتیاق خود ما را هم سر ذوق آوردند. حمید فرخ‌نژاد با تجربه‌ای که در کارگردانی داشت، سر صحنه کمک‌ خوبی به من بود. او همیشه زودتر از بقیه سر صحنه حاضر می‌شد و پر از ایده‌های جدید بود. در ساخت این فیلم دیدم کار کردن با کسانی که دل به کار می‌دهند در حال عمومی آن اثر هم چقدر تأثیرگذار است.

قاسم‌خانی در ادامه با بیان اینکه فیلم در مرحله‌ی تدوین است و اگر بتواند نوبت نمایش بگیرد «خوب، بد، جلف» را عید فطر اکران عمومی می‌کند، اضافه کرد: موسیقی فیلم هم توسط آریا عظیمی‌نژاد در حال ساخت است. «خوب ، بد، جلف» یک فیلم پرانرژی و کمدی است و موسیقی خودش را می‌طلبد. به آریا گفته‌ام که تخصصی در موسیقی ندارم و تنها چیزی که می‌دانم این است که چه چیزی نمی‌خواهم. باید ببینم چه ساخته می‌شود تا آنچه را مدنظرم است پیدا کنم.

کارگردان و فیلمنامه‌نویس فیلم «خوب، بد، جلف» در پایان درباره اینکه فیلم‌اش تا چه حد براساس سریال «پژمان» پیش رفته است؟ گفت: ابتدای کار قرار بر این بود تا فیلم به نوعی در ادامه سریال «پژمان» باشد اما این روند کاملا تغییر کرد به طوری که کوچکترین نشانه‌ای از سریال «پژمان» در «خوب، بد،‌جلف» دیده نمی‌شود. این در حالی است که خودم دوست داشتم ریزه‌کاری‌هایی که تماشاگر از آن‌ها در سریال «پژمان» خاطره دارد در فیلم دیده شود، ولی به دلیل آنکه با تلویزیون به توافق نرسیدیم، این فیلم دیگر مطلقا ارتباطی با سریال «پژمان» ندارد.

«خوب، بد، جلف» درباره یک کارگردان هنری سینما است که از طرف تهیه‌کننده خود تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. این در حالی است که از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر او می‌خواهد فیلم را بسازد، مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند.

حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مانی حقیقی، ویشکا آسایش، مجید مظفری، رضا رویگری، نسیم ادبی، رضا کریمی، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، مهراب قاسم خانی، امیر مهدی ژوله، حسین پاکدل و بهاره رهنما از جمله بازیگران فیلم «خوب، بد، جلف» هستند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پیمان قاسمخانی، تهیه کنندگان:محسن چگینی،عبداله اسکندری، سرمایه گذار: سید محمد امامی، محسن چگینی، طراح گریم: عبداله اسکندری، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: داریوش صادق‌پور، مدیر تولید: رضا کریمی، کارگردان صحنه‌های اکشن: دهقان محمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: زینب نصراللهی، طراح صحنه: پیام اسکندری، طراح لباس: رعنا امینی، منشی صحنه: نائله شریفی، مشاور رسانه‌ای: آریان امیرخان، عکاس: محمد بدرلو، دستیار دوم کارگردان: عباس خدری، دستیار سوم کارگردان: آرش چگینی، دستیار اول فیلمبردار: بهمن نادیاب، دستیاران صحنه: محمدرضا غفارزاده، جواد بهبودی، دستیار لباس: نسیم لطیفی، مدیر تدارکات: پوریا عطابخشی ، دستیاران تدارکات: مجید رنجبر، مهدی سعدی، مجری طرح: مؤسسه تصویرغزال.

نوشته پیمان قاسم خانی نخستین تجربه فیلم سازی اش را کسب میکند اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]> http://news.iranfilm.tv/%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%82%d8%a7%d8%b3%d9%85-%d8%ae%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%86%d8%ae%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/feed/ 0 http://news.iranfilm.tv/%d8%ac%d9%88%d8%b2%d9%81-%da%af%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%88%d9%86-%d9%84%d9%88%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b4%d9%86%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%d9%87%d8%a7-%da%a9%d8%b1%d8%af/ http://news.iranfilm.tv/%d8%ac%d9%88%d8%b2%d9%81-%da%af%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%88%d9%86-%d9%84%d9%88%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b4%d9%86%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%d9%87%d8%a7-%da%a9%d8%b1%d8%af/#respond Tue, 08 Mar 2016 12:50:19 +0000 http://www.iranfilm.tv/?p=26286 «جوزف گوردون لویت» که قرار بود کارگردانی و بازیگری نقش اول پروژه سینمایی «مرد شنی» را به عهده بگیرد، از این کار کناره‌گیری کرد. به گزارش ایران فیلم به نقل از گاردین، «مرد شنی» مجموعه رمان‌های کمیک استریپ «نیل گیمن»، نویسنده معروف ادبیات ژانر علمی تخیلی کودک و نوجوان است که قرار بود با کارگردانی و […]

نوشته جوزف گوردون لویت « مرد شنی » را رها کرد اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]>

«جوزف گوردون لویت» که قرار بود کارگردانی و بازیگری نقش اول پروژه سینمایی «مرد شنی» را به عهده بگیرد، از این کار کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایران فیلم به نقل از گاردین، «مرد شنی» مجموعه رمان‌های کمیک استریپ «نیل گیمن»، نویسنده معروف ادبیات ژانر علمی تخیلی کودک و نوجوان است که قرار بود با کارگردانی و هنرنمایی «جوزف گوردون لویت»، بازیگر فیلم‌هایی چون‌ «سرآغاز» و «لینکلن» راهی پرده نقره‌ای شود، اما خبر رسیده او به علت برخی ناهماهنگی‌ها از این پروژه کناره‌گیری کرده است.

رمان‌های گرافیکی «مرد شنی» مشهورترین کارهای ادبی نیل گیمن به حساب می‌آید که شامل دو هزار و ۵۰۰ صفحه می‌شود. اخیرا گوردون لویت اعلام کرده، «دیوید هیسرر»، فیلمنامه‌نویس «مقصد نهایی ۵» را به عنوان نویسنده کارش انتخاب کرده، اما چند روز از انتشار این خبر نگذشته، از طریق توییترش اعلام کرد که به علت “تفاوت‌های خلاقانه” از همکاری با این پروژه صرف‌نظر می‌کند.

او در مطلبی که منتشر کرده به واگذاری پروژه «مرد شنی» از سوی کمپانی «برادران وارنر» به یکی از زیرمجموعه‌هایش خبر داد و نوشت: در این صورت من دیگر نمی‌توانم ارتباط مستقیم با سازندگان این فیلم داشته باشم. یک فیلم اقتباسی چطور باید باشد؟ بنابراین متاسفانه من این پروژه را ترک می‌کنم و فقط بهترین‌ها را برای گروه سازنده آن آرزو می‌کنم.

در جریان جلو رفتن این پروژه سینمایی، نیل گیمن، نویسنده داستان‌ها «مرد شنی» هم از روند ساخت فیلم بدون دخالت او خبر داده و از آشنایی با گوردون لویت ابراز خوشحالی کرده بود. او در توییتر خود نوشت: آن‌ها که کنجکاو هستند بدانند که من مالک «مرد شنی» نیستم، کمپانی «DCComics» است. من تعیین نمی‌کنم کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگران کار چه کسانی باشند.

او همچنین نوشت: خدشه‌ای به احترام من برای جوزف گوردون لویت وارد نمی‌شود. آشنا شدن با او بهترین بخش این جریان بود. او آدم خاصی است. خیلی دوست دارم در کار دیگری با او همراهی کنم. او باهوش، صادق و واقعا آدم خوبی است.

جوزف گوردون لویت، بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون است که در کودکی و بزرگسالی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها و تله‌فیلم‌های متعددی بازی کرده ‌است. فیلم‌های «۵۰/۵۰»، «سرآغاز»، «لینکلن»، «لوپر» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد » از جمله کارهای سینمایی او هستند.

نیل گیمن، نویسنده انگلیسی کتاب‌های علمی‌ تخیلی است که تاکنون فعالیت‌های بسیاری در حوزه کتاب‌های کمیک، ادبیات کودک و نمایشنامه داشته و تعداد زیادی از آثارش مورد اقتباس سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته‌اند. کتاب «خدایان آمریکایی» که سال ۲۰۰۱ روانه بازار شد، جوایز ادبی بسیاری از جمله «نبیولا»، «هیوگو» و «برام استوکر» را برای گیمن به ارمغان آورد.

نویسنده انگلیسی «کارولین»، «کتاب قبرستان» و «اقیانوسی در انتهای راه» اولین بخش از رمان‌های «مرد شنی» را در سال ۱۹۸۹ به نگارش درآورده و تعداد آن‌ها را تاکنون به ۱۰ جلد رسانده است. «خوشبختانه،‌ شیر»، «دودها و آیینه‌ها» (۱۹۹۸)، «چیزهای شکننده» (۲۰۰۶) و «فرشته‌ها و عیادت‌ها» (۱۹۹۳) از دیگر کتاب‌های این نویسنده انگلیسی هستند.

نوشته جوزف گوردون لویت « مرد شنی » را رها کرد اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]> http://news.iranfilm.tv/%d8%ac%d9%88%d8%b2%d9%81-%da%af%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%88%d9%86-%d9%84%d9%88%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b4%d9%86%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%d9%87%d8%a7-%da%a9%d8%b1%d8%af/feed/ 0 http://news.iranfilm.tv/%d9%be%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b2-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%ad%d8%a7%d8%aa%d9%85%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%a7-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%db%8c-%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%85/ http://news.iranfilm.tv/%d9%be%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b2-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%ad%d8%a7%d8%aa%d9%85%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%a7-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%db%8c-%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%85/#respond Tue, 08 Mar 2016 12:29:52 +0000 http://www.iranfilm.tv/?p=26283  به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا،پرویز پرستویی گفت: اگر مسأله‌ای با شخص ابراهیم حاتمی‌کیا داشتم، پیشنهاد «بادیگارد» را به سرعت قبول نمی‌کردم. بازیگر رکورددار جشنواره فیلم فجر بعد از قطعی شدن اکران «بادیگارد» در نوروز ۹۵ اکران موفقی را برای این فیلم پیش‌بینی کرد و  درباره همکاری دوباره‌اش با ابراهیم حاتمی‌کیا بعد از ده […]

نوشته پرویز پرستویی: با حاتمی کیا مشکلی ندارم اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]>

 به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا،پرویز پرستویی گفت: اگر مسأله‌ای با شخص ابراهیم حاتمی‌کیا داشتم، پیشنهاد «بادیگارد» را به سرعت قبول نمی‌کردم.

بازیگر رکورددار جشنواره فیلم فجر بعد از قطعی شدن اکران «بادیگارد» در نوروز ۹۵ اکران موفقی را برای این فیلم پیش‌بینی کرد و  درباره همکاری دوباره‌اش با ابراهیم حاتمی‌کیا بعد از ده سال اظهار کرد: در طول این سال‌ها برای بازی در فیلم‌های «دعوت»، «گزارش یک جشن» و «چ» هم دعوت شدم اما شرایطم جور نبود و نمی‌توانستم کار کنم.

فیلم بادیگارد

وی ادامه داد: هیچ‌وقت تجربه اولین همکاری‌مان در «آژانس شیشه‌ای» را فراموش نمی‌کنم. البته برخلاف نظر دوستانی که بعد از ۲۰ سال تازه ایراد می‌گیرند و می‌گویند چرا آن نقش را شاد بازی نکردم!.

پرستویی تاکید کرد: به‌رغم احترامی که به حاتمی‌کیا دارم اما اگر واقعا فیلمنامه «بادیگارد» خوب نبود، تعارف ندارم و قبول نمی‌کردم.

این بازیگر درباره مقایسه‌هایی که بین دو کاراکتر حاج کاظم و حیدر می‌شود گفت: خود حاتمی‌کیا هم اعتقاد دارد حیدر چند سال بعد حاج‌کاظم است. اما من به‌عنوان بازیگر یک لحظه دربازی «بادیگارد» به حاج کاظم فکر نکردم تا بخواهم از آن وام بگیرم. حاج کاظم فریاد زیاد می‌زد اما حیدر در طول فیلم یک جا داد نمی‌زد و از درون ماجرا را نگاه می‌کرد.

پرستویی درباره جدید بودن کاراکتر «محافظ» برای مخاطب که در آن به ایفای نقش پرداخته است گفت: شاید برای اولین باراست که قصه این آدم‌ها روایت می‌شود. البته قصد حاتمی‌کیا ساخت فیلم درباره یک محافظ نبود بلکه شرایط پیرامون آن مد نظر بود. آدم‌هایی مثل حیدر ذبیحی رفتشان با خودشان است اما برگشتشان با کرام‌الکاتبین است. سختی‌های زیادی دارند که دیده نمی‌شود.

این بازیگر درباره رسیدن به کاراکتر حیدر گفت: برخی کارگردان‌ها شرایطی را قبل از فیلمبرداری برای بازیگر جهت آشنا شدن بیشتر با نقش فراهم می‌کنند. کاری که مجید مجیدی در «بید مجنون» کرد و خود من هم همیشه از آن استقبال کرده‌ام. در «بادیگارد» شرایطی فراهم شد تا آموزش های لازم را توسط محافظ رئیس جمهور ببینم. چندین بار با ایشان به محل آموزششان رفتم که تلاش و آموزش‌های در حین خدمت برایم بسیار جالب بود. خود این افراد آموزش ها و تمرین های حین خدمت دارند و مدام صحنه‌هایی را بازسازی و اجرا می‌کنند که در این حین خود من هم اطلاعات خوبی کسب کردم.

پرستویی با اشاره به مشکلات زیادی که خانواده این افراد دارند ادامه داد: وقتی ایشان تعریف می‌کرد، بغض می‌کردم. ما قصه‌ای را تعریف کردیم که کار آن آدم حفاظت است اما قرار نبود فقط به او بپردازیم. امیدوارم گوشه‌ای از کار و زندگی‌شان را به تصویر کشیده باشم. نمایشی برای یک‌سری از این افراد با خانواده‌هایشان داشتیم که دیده بسیاری از اعضای خانواده نسبت به این شغل تغییر کرد و پی به ارزش آن بردند.

این بازیگر با اشاره به آسیب‌هایی که پیش از فیلمبرداری و در طول کار به او وارد شد گفت: در فیلم «بادیگارد» سه نقص عضو پیدا کردم. قبل از فیلمبرداری مچ دستم شکست و می‌ترسیدم نتوانم کار کنم و حتا انصراف دادم تا کار به مشکل نخورد. در طول فیلمبرداری دنده‌ام شکست و بعد از کار هم تاندوم دستم را عمل کردم و همچنان مشغول فیزیوتراپی هستم .

وی افزود: حاتمی‌کیا معمولا تصاویر را به ترتیب فیلمنامه می گیرد اما به خاطر شکستگی دستم جابه‌جایی‌هایی انجام داد. در صحنه درگیری در پارک دستم مشکل داشت و عذاب زیادی کشیدم اما واقعا فنون اجرا شد تا قابل باور باشد؛ صحنه‌هایی که اگر در نمی آمد کمدی می‌شد.

پرستویی درباره شباهت گریم‌اش در «بادیگارد» به سردار سلیمانی گفت: از ابتدا قرار نبود چهره‌ام به سردار سلیمانی که ارادت زیادی به ایشان دارم شباهت داشته باشد. وقتی تست گریم‌ها انجام شد در جایی متوجه این شباهت شدیم؛ چیزی که از ابتدا قرار نبود و بعد هم گفتیم چه اشکالی دارد؟.

پوستر بادیگارد

بازیگر برگزیده جشنواره فیلم فجر درباره اظهار نظر یکی از داوران این جشنواره درباره ایراد‌های فیلمنامه «بادیگارد» گفت: وقتی می‌بینیم داوری که خودش کارگردانی می‌کند با لفظ بدی اشاره می‌کند که این یارو اول فیلم می‌آید با چشم‌اش شروع می‌شود اما بعد فراموش می‌شود، شاید من پرستویی یارو باشم اما این آدم‌ها یارو نیستند و احترام دارند. احتمالا موقع دیدن فیلم حالت خوب نبوده است. در طول فیلم حداقل شش جا روی چشم تأکید دارد و چه جوری باید این را در مغز شما کرد؟ اول فیلم با چشم حیدرشروع می‌شود، بعد به خانه می‌آییم و اولین پلان در بالکن خانه چشم‌هایش سرخ شده و می‌گوید چرا این روز تمام نمی‌شود و نمی تواند بخوابد. بعد در سی‌تی‌اسکن دیده می‌شود که نوار مغز گرفته می‌شود و دو جای دیگر که همسرش چفیه به چشم‌اش می‌بندد تا چشم‌اش استراحت کند. اگر می‌خواهید قضاوت کنید با حال خوب فیلم را ببینید. معلوم است با دقت فیلم را ندیدید.

پرستویی نمایش‌های دانشگاهی «بادیگارد» را هم موفق عنوان کرد وادامه داد: طی این مدت تنها از رسانه ملی خودمان شنیدم که «بادیگارد» فیلم بدی است و پیش خودم سوال کردم در دنیا فقط این یک منتقد فیلم را می‌فهمد؟ دانشجویان و سایر تماشاگران که از فیلم استقبال کردند، یعنی نمی‌فهمند و تنها این آقای منتقد می‌فهمد؟!

وی با اشاره به نمایش‌های این فیلم در کیش گفت: فیلم برای عموم به نمایش درآمد و در هر سه اکران استقبال بسیار خوب بود. با توجه به اینکه کیش محل تفریح است، کنجکاو بودم ببینم با فیلم چطور برخورد می‌کنند که خوشبختانه بسیار خوب بود.

نوشته پرویز پرستویی: با حاتمی کیا مشکلی ندارم اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]> http://news.iranfilm.tv/%d9%be%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b2-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%ad%d8%a7%d8%aa%d9%85%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%a7-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%db%8c-%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%85/feed/ 0 http://news.iranfilm.tv/%d9%85%d8%ac%d9%84%d9%87-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%85%d8%a7-%d9%88-%d8%a7%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b4/ http://news.iranfilm.tv/%d9%85%d8%ac%d9%84%d9%87-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%85%d8%a7-%d9%88-%d8%a7%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b4/#respond Tue, 08 Mar 2016 12:26:29 +0000 http://www.iranfilm.tv/?p=26280 شماره ۵۱ مجله «سینما و ادبیات» به عنوان شماره نوروزی این مجله منتشر شد. به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا، ژاک اودیار سینماگر فرانسوی این شماره است که بخش سینمای جهان به او پرداخته است. در گفت‌وگویی اختصاصی که با این سینماگر انجام شده، فیلم تحسین‌شده دیپان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. […]

نوشته مجله « سینما و ادبیات » شماره نوروزی اش را منتشر کرد اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]>

شماره ۵۱ مجله «سینما و ادبیات» به عنوان شماره نوروزی این مجله منتشر شد.

به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا، ژاک اودیار سینماگر فرانسوی این شماره است که بخش سینمای جهان به او پرداخته است. در گفت‌وگویی اختصاصی که با این سینماگر انجام شده، فیلم تحسین‌شده دیپان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. ژاک اودیار را اسکورسیزی سینمای فرانسه لقب داده‌اند.

همزمان با درگذشت ژاک ریوت فیلمساز منتقد پرآوازه فرانسوی یادنامه‌ای ترتیب داده شده و در مقاله‌ای مفصل از جاناتان رزنبام درباره او در همین بخش آمده: «احتمالا هیچ شمایل یکه‌ای، تناقضات سینمای آوانگارد را به مثابه یک نهاد و نیروی اجتماعی بهتر از ژاک ریوت دراماتیزه نکرده است…»

گفت‌وگوی حسن حسینی با فابیو تستی ستاره سینمای ایتالیا از دیگر مطالب این شماره است.

بخش سینمای ایران اما بر یکی از مهم‌ترین موضوعات این سال‌ها انگشت گذاشته است؛ سهم ادبیات در سینمای ایران. این موضوع به تفصیل در میزگرد محمدحسن شهسواری، شادمهر راستین، جواد طوسی و در نشست جداگانه‌ای با حضور نغمه ثمینی و مجید اسلامی و یادداشت‌های محمد بهارلو، هوشنگ گلمکانی، پرویز نوری، بهروز افخمی، ناهید طباطبایی، مهسا محبعلی و… یعنی هم از منظر سینما و هم از منظر ادبیات مورد واکاوی قرار گرفته است.

موضوع «واقعیت در ادبیات داستانی» محور بخش ادبی این شماره «سینما و ادبیات» است. این موضوع در میزگرد شیوا ارسطویی، دکتر محمد صنعتی و مشیت علایی و یادداشت‌های احمد اخوت، کورش اسدی، عباس پژمان، محمود حدادی، ابوتراب خسروی، محمدرضا کاتب، مدیا کاشیگر، خجسته کیهان، شیوا مقانلو، محمد کشاورز و… بررسی شده است.

وضعیت نقد ادبی در ایران از دیگر بخش‌های مجله است که عنایت سمیعی، شهریار وقفی‌پور، امیر احمدی‌آریان و خلیل درمنکی در نشستی بر آن متمرکز شده‌اند.

پرونده مینی‌سری، یعنی مجموعه کوتاه تلویزیونی، گفت‌وگویی اختصاصی با کریستین تامسون و مصاحبه‌ای با حسن فتحی درباره مجموعه «شب دهم» را در بر می‌گیرد.

پرونده اپرا در ایران نیز در گفت‌وگو با لوریس چکناواریان، علی رهبری، هادی قضات و پیوندهای آن با ادبیات، تئاتر و دیگر هنرها تشریح شده است.

میزگردی درباره کتاب «روباه شنی» نوشته محمد کشاورز و همچنین گفت‌وگویی با آلن بدیو از دیگر بخش‌های این مجله است.

نوشته مجله « سینما و ادبیات » شماره نوروزی اش را منتشر کرد اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]> http://news.iranfilm.tv/%d9%85%d8%ac%d9%84%d9%87-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%85%d8%a7-%d9%88-%d8%a7%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b4/feed/ 0 http://www.iranfilm.tv/freeheld-2015/ http://www.iranfilm.tv/freeheld-2015/#respond Tue, 08 Mar 2016 04:43:01 +0000 http://www.iranfilm.tv/?p=26212 دانلود فیلم Freeheld 2015 با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت ایران فیلم فیلمی با شرکت تماشایی جولیان مور در نقش یک کارآگاه پلیسی که دختر را به فرزند خواندگی قبول میکند و … | این نسخه با زیرنویس فارسی هماهنگ شده توسط وبسایت ایران فیلم با دو کیفیت Bluray 1080 Full HD و Bluray 720 HD […]

نوشته دانلود فیلم Freeheld 2015 با لینک مستقیم اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]> دانلود فیلم Freeheld 2015 با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت ایران فیلم

فیلمی با شرکت تماشایی جولیان مور در نقش یک کارآگاه پلیسی که دختر را به فرزند خواندگی قبول میکند و …

| این نسخه با زیرنویس فارسی هماهنگ شده توسط وبسایت ایران فیلم با دو کیفیت Bluray 1080 Full HD و Bluray 720 HD و لینک مستقیم آماده دانلود |

توضیحات در ادامه مطلب

داستان فیلم Freeheld 2015 درباره یک کارآگاه پلیس به نام «لاورل هستر» پس از ابتلا به سرطان با هدف انتقال حقوق بازنشستگی خود به دختر خوانده اش (با بازی الن پیج) با ادارات دولتی و قوانین ایالت نیوجرسی درمی‌افتد و …

نوشته دانلود فیلم Freeheld 2015 با لینک مستقیم اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]> http://www.iranfilm.tv/freeheld-2015/feed/ 0 http://news.iranfilm.tv/%d9%86%d8%a7%d9%86%d8%b3%db%8c-%d8%b1%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%d9%84%db%8c%d9%88%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d9%86-94-%d8%b3%d8%a7%d9%84/ http://news.iranfilm.tv/%d9%86%d8%a7%d9%86%d8%b3%db%8c-%d8%b1%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%d9%84%db%8c%d9%88%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d9%86-94-%d8%b3%d8%a7%d9%84/#respond Mon, 07 Mar 2016 13:13:24 +0000 http://www.iranfilm.tv/?p=26272 به گزارش تیم خبری ایران فیلم نانسی ریگان نخستین بازیگر زنی که توانست صاحب موقعیت سیاسی شود و با رونالد ریگان ازدواج کند و پس از آن از حمایت بی دریغ او در هالیوود بهره مند شود و راه خود را به کاخ سفید باز کرد و از هالیوود حمایت کرد در سن ۹۴ سالگی […]

نوشته نانسی ریگان بازیگر هالیوودی در سن ۹۴ سالگی درگذشت اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]>

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

نانسی ریگان نخستین بازیگر زنی که توانست صاحب موقعیت سیاسی شود و با رونالد ریگان ازدواج کند و پس از آن از حمایت بی دریغ او در هالیوود بهره مند شود و راه خود را به کاخ سفید باز کرد و از هالیوود حمایت کرد در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

یکی از اعضای خانواده ریگان به روزنامه لس آنجلس اطلاع داد که او در روز یکشنبه در خانه اش در لس آنجلس به دلیل حمله قلبی از دنیا رفته است.

ریگان که به اندازه همسرش از شهرت و محبوبیت زیادی برخور دار بود به عنوان یک حامی مهم برای صنعت سینما مطرح میشد، او همچنین به دلیل این که در طی ۱۰ سالی که همسرش به بیماری آلزایمر دچار شده بود از او حمایت و مراقبت کرد مورد تشویق و تحسین عموم مردم قرار گرفت.

نانسی دیویس که پس از عروسی با ریگان به نانسی ریگان تغییر نام داد در سال ۱۹۴۹ در حالی که در یک پروژه ی فیلم برداری بود با همسرش اشنا شد و انها بر سر موضوعات مختلفی در مورد فیلم صحبت میکردند که به گفته خود نانسی همسرش هنگامی که برای صرف ناهار رفته بودند از او در خواست ازدواج کرد، البته ریگان پیش از این که با نانسی ازدواج کند با جین وی من ازدواج کرده بود که این رابطه پایداری زیادی نداشت.

آنها پس از ۳ سال سر انجام درسال ۱۹۵۲ با هم ازدواج کردند و یک سال بعد صاحب دختری به نام پاتریشیا شدند و ۶ سال بعد نیز صاحب پسری به نام ران شدند.

به گفته نانسی در این سال ها آنها نیاز به پول داشتند و به همین دلیل مجبور بودند که زمان بیشتری را کار کنند و در همین سال بود که او در فیلم هایی که حقوق کمی به او میدادند حضور پیدا کرد و در کنار همسرش به ایفای نقش در این فیلم ها پرداخت که این فیلم ها آخرین فیلم هایی بودند که او و همسرش با هم در آن حضور داشتند که از جمله آنها میتوان به Crash Landing ,Hellcast of The Navy و Donovas Brain اشاره کرد.

نانسی ریگان در خانواده ای به دنیا امد که مادرش آنا فرانسیس رابینز یک بازیگر بود و پدرش نیز ادی لوکت یک فروشنده ماشین بود که البته زندگی آنها زیاد به طول نینجامید و از یکدیگر جدا شدند و نانسی مجبور بود با عمه و شوهر عمه اش زندگی کند چرا که در آن زمان مادرش برای انجام کار هایی مجبور بود کشور را ترک کند. او پس از چند سال دیگر هیچ گونه ارتباطی با مادرش نداشت و برای همیشه رابطه اش را با او قطع کرد اما مسیری که برای زندگی اش انتخاب کرد به طور کلی مسیری بود که مادرش انتخاب کرده بود ، به همین دلیل پس از این که تحصیلات کالج را پشت سر گذاشت به حرفه بازیگری مشغول شد و کار خود را در سال ۱۹۴۹ با نقش های کوچکی در فیلم The Doctor And The Girl آغاز کرد.ولی استعداد فوق العاده ی او باعث شد تا بتواند راه موفقیت را به سرعت پشت سر بگذارد و در سال ۱۹۵۱ در کنار ری میلاند در فیلم Night Into Moing یک نقش طولانی و مهم را تجربه کند.

رونالد ریگان همسر او در سال ۲۰۰۴ فوت کرد، رونالد در نامه ای که نوشته بود ( که البته این نامه یک دهه بعد آشکار شد) گفته بود که مدت ۱۰ سال است که به بیماری آلزایمر مبتلا شده است و از زحمات همسرش تشکر کرد که در این مدت او را تحمل کرده است و از او مراقبت کرده است.پس از آن نانسی ریگان به همراه فرزندانش رون و پاتی به زندگی ادامه داندند، البته نانسی از فرزندان همسرش که حاصل ازدواج نخست او بودند نیز مراقبت میکرد که نام این فرزند میشائیل ریگان بود.

منبع: variety.com/

نوشته نانسی ریگان بازیگر هالیوودی در سن ۹۴ سالگی درگذشت اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]> http://news.iranfilm.tv/%d9%86%d8%a7%d9%86%d8%b3%db%8c-%d8%b1%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%d9%84%db%8c%d9%88%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d9%86-94-%d8%b3%d8%a7%d9%84/feed/ 0 http://news.iranfilm.tv/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a8-%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b2-95/ http://news.iranfilm.tv/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a8-%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b2-95/#respond Mon, 07 Mar 2016 12:40:45 +0000 http://www.iranfilm.tv/?p=26269 تماشاگران و علاقه‌مندان سینما در آغازین روزهای سال ۹۵ می‌توانند به تماشای ۶ فیلم در سالن‌های سینما بنشینند. به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا، با اعلام رسمی شورای صنفی نمایش درباره اکران نوروزی فیلم‌ها، گمانه زنی‌ها در این زمینه به پایان رسید و تکلیف فیلم‌های عید مشخص شد. «ابد و یک روز»،«بادیگارد»،«خشم و هیاهو»،«کفش‌هایم […]

نوشته لیست فیلم های منتخب نوروز ۹۵ اولین بار در سایت ایران فیلم - مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

]]>

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 189 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 6:28

سرویس خبری ایران فیلم - سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ | بازدید: 104

«جوزف گوردون لویت» که قرار بود کارگردانی و بازیگری نقش اول پروژه سینمایی «مرد شنی» را به عهده بگیرد، از این کار کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایران فیلم به نقل از گاردین، «مرد شنی» مجموعه رمان‌های کمیک استریپ «نیل گیمن»، نویسنده معروف ادبیات ژانر علمی تخیلی کودک و نوجوان است که قرار بود با کارگردانی و هنرنمایی «جوزف گوردون لویت»، بازیگر فیلم‌هایی چون‌ «سرآغاز» و «لینکلن» راهی پرده نقره‌ای شود، اما خبر رسیده او به علت برخی ناهماهنگی‌ها از این پروژه کناره‌گیری کرده است.

رمان‌های گرافیکی «مرد شنی» مشهورترین کارهای ادبی نیل گیمن به حساب می‌آید که شامل دو هزار و ۵۰۰ صفحه می‌شود. اخیرا گوردون لویت اعلام کرده، «دیوید هیسرر»، فیلمنامه‌نویس «مقصد نهایی ۵» را به عنوان نویسنده کارش انتخاب کرده، اما چند روز از انتشار این خبر نگذشته، از طریق توییترش اعلام کرد که به علت “تفاوت‌های خلاقانه” از همکاری با این پروژه صرف‌نظر می‌کند.

او در مطلبی که منتشر کرده به واگذاری پروژه «مرد شنی» از سوی کمپانی «برادران وارنر» به یکی از زیرمجموعه‌هایش خبر داد و نوشت: در این صورت من دیگر نمی‌توانم ارتباط مستقیم با سازندگان این فیلم داشته باشم. یک فیلم اقتباسی چطور باید باشد؟ بنابراین متاسفانه من این پروژه را ترک می‌کنم و فقط بهترین‌ها را برای گروه سازنده آن آرزو می‌کنم.

در جریان جلو رفتن این پروژه سینمایی، نیل گیمن، نویسنده داستان‌ها «مرد شنی» هم از روند ساخت فیلم بدون دخالت او خبر داده و از آشنایی با گوردون لویت ابراز خوشحالی کرده بود. او در توییتر خود نوشت: آن‌ها که کنجکاو هستند بدانند که من مالک «مرد شنی» نیستم، کمپانی «DCComics» است. من تعیین نمی‌کنم کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگران کار چه کسانی باشند.

او همچنین نوشت: خدشه‌ای به احترام من برای جوزف گوردون لویت وارد نمی‌شود. آشنا شدن با او بهترین بخش این جریان بود. او آدم خاصی است. خیلی دوست دارم در کار دیگری با او همراهی کنم. او باهوش، صادق و واقعا آدم خوبی است.

جوزف گوردون لویت، بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون است که در کودکی و بزرگسالی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها و تله‌فیلم‌های متعددی بازی کرده ‌است. فیلم‌های «۵۰/۵۰»، «سرآغاز»، «لینکلن»، «لوپر» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد » از جمله کارهای سینمایی او هستند.

نیل گیمن، نویسنده انگلیسی کتاب‌های علمی‌ تخیلی است که تاکنون فعالیت‌های بسیاری در حوزه کتاب‌های کمیک، ادبیات کودک و نمایشنامه داشته و تعداد زیادی از آثارش مورد اقتباس سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته‌اند. کتاب «خدایان آمریکایی» که سال ۲۰۰۱ روانه بازار شد، جوایز ادبی بسیاری از جمله «نبیولا»، «هیوگو» و «برام استوکر» را برای گیمن به ارمغان آورد.

نویسنده انگلیسی «کارولین»، «کتاب قبرستان» و «اقیانوسی در انتهای راه» اولین بخش از رمان‌های «مرد شنی» را در سال ۱۹۸۹ به نگارش درآورده و تعداد آن‌ها را تاکنون به ۱۰ جلد رسانده است. «خوشبختانه،‌ شیر»، «دودها و آیینه‌ها» (۱۹۹۸)، «چیزهای شکننده» (۲۰۰۶) و «فرشته‌ها و عیادت‌ها» (۱۹۹۳) از دیگر کتاب‌های این نویسنده انگلیسی هستند.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت: 0:51

سرویس خبری ایران فیلم - سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ | بازدید: 62

پیمان قاسم‌خانی اولین تجربه‌ی فیلمسازی خود را برای اکران عید فطر آماده می‌کند.

به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا، پیمان قاسم‌خانی پس از سال‌ها نویسندگی و فیلمنامه‌نویسی و نیز چند تجربه‌ی بازیگری، ‌به تازگی فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی خود را با نام «خوب، بد، جلف» به پایان رسانده و تدوین آن را به مصطفی خرقه‌پوش سپرده است.

او که حدود دو سال قبل در مصاحبه‌ای با ایسنا، درباره‌ی تمایل خود به کارگردانی گفته بود، نمی‌داند آن را دوست دارد یا نه و فقط می‌داند که شلوغی صحنه تمرکزش را به هم می‌ریزد و به همین دلیل از سر صحنه بودن متنفر است، حالا انگار کارگردانی تا حدودی به مذاقش خوش آمده و می‌گوید، آن‌قدرها هم از این کار بدش نمی‌آید.

پیمان قاسم‌خانی این بار پس از پایان ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش  مطرح کرد: از کارگردانی خیلی بدم نیامد،‌ یعنی آنقدرها که به نظرم می‌آمد و برای خودم بزرگش کرده بودم پیچیده‌ نیست. با این حال همچنان فکر می‌کنم کار پردردسری است و شلوغی‌اش با روحیه من جور نیست.

او درباره اینکه آیا قصد دارد کارگردانی را ادامه دهد؟ پاسخ داد: احتمالا ادامه می‌دهم، چون یک داستان دیگر را از سال‌ها قبل در دست دارم که می‌خواهم آن را بسازم. الان تجربه‌ای پیدا کرده‌ام که برای ساخت آن فیلم قطعا مفید خواهد بود.

فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «مارمولک» و «طبقه حساس» که در طول ساخت «خوب، بد، جلف» یادداشتی را از حسین پاکدل برای فیلم خود دریافت کرد، با تشکر از این هنرمند و اشاره به اینکه حضور مثبت و دوست داشتنی پاکدل در «خوب، بد، جلف» روی فضای اطرافش تأثیرگذار بوده است، ادامه داد: فضای پشت صحنه این فیلم بسیار خوب و دوستانه بود و همه‌ی عوامل کار را دوست داشتند و از جان و دل مایه گذاشتند. با توجه به فضای فیلم در حین کار خیلی خندیدیم. هرچند تجربه‌هایی که پیش از این داشته‌ام نشان داده که الزاما خنده‌های پشت صحنه برای تماشاگران هم اتفاق نخواهد افتاد ولی حداقل این است که در این پروژه به خود ما خیلی خوش گذشت.

وی همچنین درباره حضور بهاره رهنما و حسن پاکدل در فیلم «خوب، بد، جلف» که از ابتدا به عنوان بازیگر معرفی نشده بوند، گفت: بهاره رهنما و حسین پاکدل در لیست ابتدایی بازیگران نبودند، اما بعدا به گروه پیوستند که هر دو در مسیر داستان نقش‌های موثری دارند.

بازیگر فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» همچنین با اشاره به گروهی که با او همکاری می‌کردند، بیان کرد: به طور خاص از بازیگران فیلم و به ویژه چهار بازیگر اصلی یعنی حمید فرخ‌نژاد، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی و سام درخشانی تشکر می‌کنم که با علاقه و اشتیاق خود ما را هم سر ذوق آوردند. حمید فرخ‌نژاد با تجربه‌ای که در کارگردانی داشت، سر صحنه کمک‌ خوبی به من بود. او همیشه زودتر از بقیه سر صحنه حاضر می‌شد و پر از ایده‌های جدید بود. در ساخت این فیلم دیدم کار کردن با کسانی که دل به کار می‌دهند در حال عمومی آن اثر هم چقدر تأثیرگذار است.

قاسم‌خانی در ادامه با بیان اینکه فیلم در مرحله‌ی تدوین است و اگر بتواند نوبت نمایش بگیرد «خوب، بد، جلف» را عید فطر اکران عمومی می‌کند، اضافه کرد: موسیقی فیلم هم توسط آریا عظیمی‌نژاد در حال ساخت است. «خوب ، بد، جلف» یک فیلم پرانرژی و کمدی است و موسیقی خودش را می‌طلبد. به آریا گفته‌ام که تخصصی در موسیقی ندارم و تنها چیزی که می‌دانم این است که چه چیزی نمی‌خواهم. باید ببینم چه ساخته می‌شود تا آنچه را مدنظرم است پیدا کنم.

کارگردان و فیلمنامه‌نویس فیلم «خوب، بد، جلف» در پایان درباره اینکه فیلم‌اش تا چه حد براساس سریال «پژمان» پیش رفته است؟ گفت: ابتدای کار قرار بر این بود تا فیلم به نوعی در ادامه سریال «پژمان» باشد اما این روند کاملا تغییر کرد به طوری که کوچکترین نشانه‌ای از سریال «پژمان» در «خوب، بد،‌جلف» دیده نمی‌شود. این در حالی است که خودم دوست داشتم ریزه‌کاری‌هایی که تماشاگر از آن‌ها در سریال «پژمان» خاطره دارد در فیلم دیده شود، ولی به دلیل آنکه با تلویزیون به توافق نرسیدیم، این فیلم دیگر مطلقا ارتباطی با سریال «پژمان» ندارد.

«خوب، بد، جلف» درباره یک کارگردان هنری سینما است که از طرف تهیه‌کننده خود تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. این در حالی است که از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر او می‌خواهد فیلم را بسازد، مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند.

حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مانی حقیقی، ویشکا آسایش، مجید مظفری، رضا رویگری، نسیم ادبی، رضا کریمی، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، مهراب قاسم خانی، امیر مهدی ژوله، حسین پاکدل و بهاره رهنما از جمله بازیگران فیلم «خوب، بد، جلف» هستند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پیمان قاسمخانی، تهیه کنندگان:محسن چگینی،عبداله اسکندری، سرمایه گذار: سید محمد امامی، محسن چگینی، طراح گریم: عبداله اسکندری، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: داریوش صادق‌پور، مدیر تولید: رضا کریمی، کارگردان صحنه‌های اکشن: دهقان محمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: زینب نصراللهی، طراح صحنه: پیام اسکندری، طراح لباس: رعنا امینی، منشی صحنه: نائله شریفی، مشاور رسانه‌ای: آریان امیرخان، عکاس: محمد بدرلو، دستیار دوم کارگردان: عباس خدری، دستیار سوم کارگردان: آرش چگینی، دستیار اول فیلمبردار: بهمن نادیاب، دستیاران صحنه: محمدرضا غفارزاده، جواد بهبودی، دستیار لباس: نسیم لطیفی، مدیر تدارکات: پوریا عطابخشی ، دستیاران تدارکات: مجید رنجبر، مهدی سعدی، مجری طرح: مؤسسه تصویرغزال.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت: 0:51

سرویس خبری ایران فیلم - سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ | بازدید: 182

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

بر اساس گزارش های به دست امده از استودیو مارول Zendaya به جمع عوامل تولید کننده فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هولاند پیوست.

جان واتس کارگردان این پروژه است که قرار است این فیلم را بر اساس داستانی که نوشته جان فرانسیس و جاناتان گلدستین میباشد کارگردانی این پروژه را بر عهده بگیرد.

این فیلم در حالی ساخته میشود که به دوران نوجوانی پیتر پارکر در مدرسه اشاره دارد. تام هولاند در این فیلم در نقش پیتر پارکر ظاهر میشود در حالی که هنوز مشخص نشده که Zendaya در چه نقشی ایفای نقش خواهد کرد، در حالی که ماریسا تامی نقش عمه می را بازی میکند.

Zendaya یکی از افرادی است که برای گرفتن نقش خوبی در این فیلم در طی هفته های گذشته به همراه تام هولاند تست هایی انجام داده است و اکنون قرار است که در این فیلم حاضر شود، البته هنوز مشخص نیست که او درنقش عشق پیتر پارکر حاضر میشود یا نقش دیگری خواهد داشت ، اما به گفته مدیر مسئول مارول او قرار است در فیلم های دیگری که ساخته میشود نقش های مهم تر و کلیدی تری داشته باشد.

مرد عنکبوتی ای که تام هولاند نقش آنرا بازی میکند برای نخستین بار در تاریخ ۷ جولای در کنار کاپیتان آمریکا و دیگر ستارگان این فیلم در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی بر روی پرده سینما حاضر میشود، و انتظار میرود که فیلم برداری فیلم جداگانه ی مرد عنکبوتی از تابستان آغاز شود.

منبع: variety.com

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 198 تاريخ : يکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت: 0:51

سرویس خبری ایران فیلم - سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ | بازدید: 86

«جوزف گوردون لویت» که قرار بود کارگردانی و بازیگری نقش اول پروژه سینمایی «مرد شنی» را به عهده بگیرد، از این کار کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایران فیلم به نقل از گاردین، «مرد شنی» مجموعه رمان‌های کمیک استریپ «نیل گیمن»، نویسنده معروف ادبیات ژانر علمی تخیلی کودک و نوجوان است که قرار بود با کارگردانی و هنرنمایی «جوزف گوردون لویت»، بازیگر فیلم‌هایی چون‌ «سرآغاز» و «لینکلن» راهی پرده نقره‌ای شود، اما خبر رسیده او به علت برخی ناهماهنگی‌ها از این پروژه کناره‌گیری کرده است.

رمان‌های گرافیکی «مرد شنی» مشهورترین کارهای ادبی نیل گیمن به حساب می‌آید که شامل دو هزار و ۵۰۰ صفحه می‌شود. اخیرا گوردون لویت اعلام کرده، «دیوید هیسرر»، فیلمنامه‌نویس «مقصد نهایی ۵» را به عنوان نویسنده کارش انتخاب کرده، اما چند روز از انتشار این خبر نگذشته، از طریق توییترش اعلام کرد که به علت “تفاوت‌های خلاقانه” از همکاری با این پروژه صرف‌نظر می‌کند.

او در مطلبی که منتشر کرده به واگذاری پروژه «مرد شنی» از سوی کمپانی «برادران وارنر» به یکی از زیرمجموعه‌هایش خبر داد و نوشت: در این صورت من دیگر نمی‌توانم ارتباط مستقیم با سازندگان این فیلم داشته باشم. یک فیلم اقتباسی چطور باید باشد؟ بنابراین متاسفانه من این پروژه را ترک می‌کنم و فقط بهترین‌ها را برای گروه سازنده آن آرزو می‌کنم.

در جریان جلو رفتن این پروژه سینمایی، نیل گیمن، نویسنده داستان‌ها «مرد شنی» هم از روند ساخت فیلم بدون دخالت او خبر داده و از آشنایی با گوردون لویت ابراز خوشحالی کرده بود. او در توییتر خود نوشت: آن‌ها که کنجکاو هستند بدانند که من مالک «مرد شنی» نیستم، کمپانی «DCComics» است. من تعیین نمی‌کنم کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگران کار چه کسانی باشند.

او همچنین نوشت: خدشه‌ای به احترام من برای جوزف گوردون لویت وارد نمی‌شود. آشنا شدن با او بهترین بخش این جریان بود. او آدم خاصی است. خیلی دوست دارم در کار دیگری با او همراهی کنم. او باهوش، صادق و واقعا آدم خوبی است.

جوزف گوردون لویت، بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون است که در کودکی و بزرگسالی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها و تله‌فیلم‌های متعددی بازی کرده ‌است. فیلم‌های «۵۰/۵۰»، «سرآغاز»، «لینکلن»، «لوپر» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد » از جمله کارهای سینمایی او هستند.

نیل گیمن، نویسنده انگلیسی کتاب‌های علمی‌ تخیلی است که تاکنون فعالیت‌های بسیاری در حوزه کتاب‌های کمیک، ادبیات کودک و نمایشنامه داشته و تعداد زیادی از آثارش مورد اقتباس سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته‌اند. کتاب «خدایان آمریکایی» که سال ۲۰۰۱ روانه بازار شد، جوایز ادبی بسیاری از جمله «نبیولا»، «هیوگو» و «برام استوکر» را برای گیمن به ارمغان آورد.

نویسنده انگلیسی «کارولین»، «کتاب قبرستان» و «اقیانوسی در انتهای راه» اولین بخش از رمان‌های «مرد شنی» را در سال ۱۹۸۹ به نگارش درآورده و تعداد آن‌ها را تاکنون به ۱۰ جلد رسانده است. «خوشبختانه،‌ شیر»، «دودها و آیینه‌ها» (۱۹۹۸)، «چیزهای شکننده» (۲۰۰۶) و «فرشته‌ها و عیادت‌ها» (۱۹۹۳) از دیگر کتاب‌های این نویسنده انگلیسی هستند.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 155 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 0:01

سرویس خبری ایران فیلم - سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ | بازدید: 46

پیمان قاسم‌خانی اولین تجربه‌ی فیلمسازی خود را برای اکران عید فطر آماده می‌کند.

به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا، پیمان قاسم‌خانی پس از سال‌ها نویسندگی و فیلمنامه‌نویسی و نیز چند تجربه‌ی بازیگری، ‌به تازگی فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی خود را با نام «خوب، بد، جلف» به پایان رسانده و تدوین آن را به مصطفی خرقه‌پوش سپرده است.

او که حدود دو سال قبل در مصاحبه‌ای با ایسنا، درباره‌ی تمایل خود به کارگردانی گفته بود، نمی‌داند آن را دوست دارد یا نه و فقط می‌داند که شلوغی صحنه تمرکزش را به هم می‌ریزد و به همین دلیل از سر صحنه بودن متنفر است، حالا انگار کارگردانی تا حدودی به مذاقش خوش آمده و می‌گوید، آن‌قدرها هم از این کار بدش نمی‌آید.

پیمان قاسم‌خانی این بار پس از پایان ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش  مطرح کرد: از کارگردانی خیلی بدم نیامد،‌ یعنی آنقدرها که به نظرم می‌آمد و برای خودم بزرگش کرده بودم پیچیده‌ نیست. با این حال همچنان فکر می‌کنم کار پردردسری است و شلوغی‌اش با روحیه من جور نیست.

او درباره اینکه آیا قصد دارد کارگردانی را ادامه دهد؟ پاسخ داد: احتمالا ادامه می‌دهم، چون یک داستان دیگر را از سال‌ها قبل در دست دارم که می‌خواهم آن را بسازم. الان تجربه‌ای پیدا کرده‌ام که برای ساخت آن فیلم قطعا مفید خواهد بود.

فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «مارمولک» و «طبقه حساس» که در طول ساخت «خوب، بد، جلف» یادداشتی را از حسین پاکدل برای فیلم خود دریافت کرد، با تشکر از این هنرمند و اشاره به اینکه حضور مثبت و دوست داشتنی پاکدل در «خوب، بد، جلف» روی فضای اطرافش تأثیرگذار بوده است، ادامه داد: فضای پشت صحنه این فیلم بسیار خوب و دوستانه بود و همه‌ی عوامل کار را دوست داشتند و از جان و دل مایه گذاشتند. با توجه به فضای فیلم در حین کار خیلی خندیدیم. هرچند تجربه‌هایی که پیش از این داشته‌ام نشان داده که الزاما خنده‌های پشت صحنه برای تماشاگران هم اتفاق نخواهد افتاد ولی حداقل این است که در این پروژه به خود ما خیلی خوش گذشت.

وی همچنین درباره حضور بهاره رهنما و حسن پاکدل در فیلم «خوب، بد، جلف» که از ابتدا به عنوان بازیگر معرفی نشده بوند، گفت: بهاره رهنما و حسین پاکدل در لیست ابتدایی بازیگران نبودند، اما بعدا به گروه پیوستند که هر دو در مسیر داستان نقش‌های موثری دارند.

بازیگر فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» همچنین با اشاره به گروهی که با او همکاری می‌کردند، بیان کرد: به طور خاص از بازیگران فیلم و به ویژه چهار بازیگر اصلی یعنی حمید فرخ‌نژاد، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی و سام درخشانی تشکر می‌کنم که با علاقه و اشتیاق خود ما را هم سر ذوق آوردند. حمید فرخ‌نژاد با تجربه‌ای که در کارگردانی داشت، سر صحنه کمک‌ خوبی به من بود. او همیشه زودتر از بقیه سر صحنه حاضر می‌شد و پر از ایده‌های جدید بود. در ساخت این فیلم دیدم کار کردن با کسانی که دل به کار می‌دهند در حال عمومی آن اثر هم چقدر تأثیرگذار است.

قاسم‌خانی در ادامه با بیان اینکه فیلم در مرحله‌ی تدوین است و اگر بتواند نوبت نمایش بگیرد «خوب، بد، جلف» را عید فطر اکران عمومی می‌کند، اضافه کرد: موسیقی فیلم هم توسط آریا عظیمی‌نژاد در حال ساخت است. «خوب ، بد، جلف» یک فیلم پرانرژی و کمدی است و موسیقی خودش را می‌طلبد. به آریا گفته‌ام که تخصصی در موسیقی ندارم و تنها چیزی که می‌دانم این است که چه چیزی نمی‌خواهم. باید ببینم چه ساخته می‌شود تا آنچه را مدنظرم است پیدا کنم.

کارگردان و فیلمنامه‌نویس فیلم «خوب، بد، جلف» در پایان درباره اینکه فیلم‌اش تا چه حد براساس سریال «پژمان» پیش رفته است؟ گفت: ابتدای کار قرار بر این بود تا فیلم به نوعی در ادامه سریال «پژمان» باشد اما این روند کاملا تغییر کرد به طوری که کوچکترین نشانه‌ای از سریال «پژمان» در «خوب، بد،‌جلف» دیده نمی‌شود. این در حالی است که خودم دوست داشتم ریزه‌کاری‌هایی که تماشاگر از آن‌ها در سریال «پژمان» خاطره دارد در فیلم دیده شود، ولی به دلیل آنکه با تلویزیون به توافق نرسیدیم، این فیلم دیگر مطلقا ارتباطی با سریال «پژمان» ندارد.

«خوب، بد، جلف» درباره یک کارگردان هنری سینما است که از طرف تهیه‌کننده خود تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. این در حالی است که از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر او می‌خواهد فیلم را بسازد، مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند.

حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مانی حقیقی، ویشکا آسایش، مجید مظفری، رضا رویگری، نسیم ادبی، رضا کریمی، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، مهراب قاسم خانی، امیر مهدی ژوله، حسین پاکدل و بهاره رهنما از جمله بازیگران فیلم «خوب، بد، جلف» هستند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پیمان قاسمخانی، تهیه کنندگان:محسن چگینی،عبداله اسکندری، سرمایه گذار: سید محمد امامی، محسن چگینی، طراح گریم: عبداله اسکندری، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: داریوش صادق‌پور، مدیر تولید: رضا کریمی، کارگردان صحنه‌های اکشن: دهقان محمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: زینب نصراللهی، طراح صحنه: پیام اسکندری، طراح لباس: رعنا امینی، منشی صحنه: نائله شریفی، مشاور رسانه‌ای: آریان امیرخان، عکاس: محمد بدرلو، دستیار دوم کارگردان: عباس خدری، دستیار سوم کارگردان: آرش چگینی، دستیار اول فیلمبردار: بهمن نادیاب، دستیاران صحنه: محمدرضا غفارزاده، جواد بهبودی، دستیار لباس: نسیم لطیفی، مدیر تدارکات: پوریا عطابخشی ، دستیاران تدارکات: مجید رنجبر، مهدی سعدی، مجری طرح: مؤسسه تصویرغزال.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 202 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 0:01

سرویس خبری ایران فیلم - سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ | بازدید: 150

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

بر اساس گزارش های به دست امده از استودیو مارول Zendaya به جمع عوامل تولید کننده فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هولاند پیوست.

جان واتس کارگردان این پروژه است که قرار است این فیلم را بر اساس داستانی که نوشته جان فرانسیس و جاناتان گلدستین میباشد کارگردانی این پروژه را بر عهده بگیرد.

این فیلم در حالی ساخته میشود که به دوران نوجوانی پیتر پارکر در مدرسه اشاره دارد. تام هولاند در این فیلم در نقش پیتر پارکر ظاهر میشود در حالی که هنوز مشخص نشده که Zendaya در چه نقشی ایفای نقش خواهد کرد، در حالی که ماریسا تامی نقش عمه می را بازی میکند.

Zendaya یکی از افرادی است که برای گرفتن نقش خوبی در این فیلم در طی هفته های گذشته به همراه تام هولاند تست هایی انجام داده است و اکنون قرار است که در این فیلم حاضر شود، البته هنوز مشخص نیست که او درنقش عشق پیتر پارکر حاضر میشود یا نقش دیگری خواهد داشت ، اما به گفته مدیر مسئول مارول او قرار است در فیلم های دیگری که ساخته میشود نقش های مهم تر و کلیدی تری داشته باشد.

مرد عنکبوتی ای که تام هولاند نقش آنرا بازی میکند برای نخستین بار در تاریخ ۷ جولای در کنار کاپیتان آمریکا و دیگر ستارگان این فیلم در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی بر روی پرده سینما حاضر میشود، و انتظار میرود که فیلم برداری فیلم جداگانه ی مرد عنکبوتی از تابستان آغاز شود.

منبع: variety.com

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 192 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 0:01

سرویس خبری ایران فیلم - سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ | بازدید: 16

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

بر اساس گزارش های به دست امده از استودیو مارول Zendaya به جمع عوامل تولید کننده فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هولاند پیوست.

جان واتس کارگردان این پروژه است که قرار است این فیلم را بر اساس داستانی که نوشته جان فرانسیس و جاناتان گلدستین میباشد کارگردانی این پروژه را بر عهده بگیرد.

این فیلم در حالی ساخته میشود که به دوران نوجوانی پیتر پارکر در مدرسه اشاره دارد. تام هولاند در این فیلم در نقش پیتر پارکر ظاهر میشود در حالی که هنوز مشخص نشده که Zendaya در چه نقشی ایفای نقش خواهد کرد، در حالی که ماریسا تامی نقش عمه می را بازی میکند.

Zendaya یکی از افرادی است که برای گرفتن نقش خوبی در این فیلم در طی هفته های گذشته به همراه تام هولاند تست هایی انجام داده است و اکنون قرار است که در این فیلم حاضر شود، البته هنوز مشخص نیست که او درنقش عشق پیتر پارکر حاضر میشود یا نقش دیگری خواهد داشت ، اما به گفته مدیر مسئول مارول او قرار است در فیلم های دیگری که ساخته میشود نقش های مهم تر و کلیدی تری داشته باشد.

مرد عنکبوتی ای که تام هولاند نقش آنرا بازی میکند برای نخستین بار در تاریخ ۷ جولای در کنار کاپیتان آمریکا و دیگر ستارگان این فیلم در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی بر روی پرده سینما حاضر میشود، و انتظار میرود که فیلم برداری فیلم جداگانه ی مرد عنکبوتی از تابستان آغاز شود.

منبع: variety.com

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 18 اسفند 1394 ساعت: 21:46

سرویس خبری ایران فیلم - سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ | بازدید: 6

 به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا،پرویز پرستویی گفت: اگر مسأله‌ای با شخص ابراهیم حاتمی‌کیا داشتم، پیشنهاد «بادیگارد» را به سرعت قبول نمی‌کردم.

بازیگر رکورددار جشنواره فیلم فجر بعد از قطعی شدن اکران «بادیگارد» در نوروز ۹۵ اکران موفقی را برای این فیلم پیش‌بینی کرد و  درباره همکاری دوباره‌اش با ابراهیم حاتمی‌کیا بعد از ده سال اظهار کرد: در طول این سال‌ها برای بازی در فیلم‌های «دعوت»، «گزارش یک جشن» و «چ» هم دعوت شدم اما شرایطم جور نبود و نمی‌توانستم کار کنم.

فیلم بادیگارد

وی ادامه داد: هیچ‌وقت تجربه اولین همکاری‌مان در «آژانس شیشه‌ای» را فراموش نمی‌کنم. البته برخلاف نظر دوستانی که بعد از ۲۰ سال تازه ایراد می‌گیرند و می‌گویند چرا آن نقش را شاد بازی نکردم!.

پرستویی تاکید کرد: به‌رغم احترامی که به حاتمی‌کیا دارم اما اگر واقعا فیلمنامه «بادیگارد» خوب نبود، تعارف ندارم و قبول نمی‌کردم.

این بازیگر درباره مقایسه‌هایی که بین دو کاراکتر حاج کاظم و حیدر می‌شود گفت: خود حاتمی‌کیا هم اعتقاد دارد حیدر چند سال بعد حاج‌کاظم است. اما من به‌عنوان بازیگر یک لحظه دربازی «بادیگارد» به حاج کاظم فکر نکردم تا بخواهم از آن وام بگیرم. حاج کاظم فریاد زیاد می‌زد اما حیدر در طول فیلم یک جا داد نمی‌زد و از درون ماجرا را نگاه می‌کرد.

پرستویی درباره جدید بودن کاراکتر «محافظ» برای مخاطب که در آن به ایفای نقش پرداخته است گفت: شاید برای اولین باراست که قصه این آدم‌ها روایت می‌شود. البته قصد حاتمی‌کیا ساخت فیلم درباره یک محافظ نبود بلکه شرایط پیرامون آن مد نظر بود. آدم‌هایی مثل حیدر ذبیحی رفتشان با خودشان است اما برگشتشان با کرام‌الکاتبین است. سختی‌های زیادی دارند که دیده نمی‌شود.

این بازیگر درباره رسیدن به کاراکتر حیدر گفت: برخی کارگردان‌ها شرایطی را قبل از فیلمبرداری برای بازیگر جهت آشنا شدن بیشتر با نقش فراهم می‌کنند. کاری که مجید مجیدی در «بید مجنون» کرد و خود من هم همیشه از آن استقبال کرده‌ام. در «بادیگارد» شرایطی فراهم شد تا آموزش های لازم را توسط محافظ رئیس جمهور ببینم. چندین بار با ایشان به محل آموزششان رفتم که تلاش و آموزش‌های در حین خدمت برایم بسیار جالب بود. خود این افراد آموزش ها و تمرین های حین خدمت دارند و مدام صحنه‌هایی را بازسازی و اجرا می‌کنند که در این حین خود من هم اطلاعات خوبی کسب کردم.

پرستویی با اشاره به مشکلات زیادی که خانواده این افراد دارند ادامه داد: وقتی ایشان تعریف می‌کرد، بغض می‌کردم. ما قصه‌ای را تعریف کردیم که کار آن آدم حفاظت است اما قرار نبود فقط به او بپردازیم. امیدوارم گوشه‌ای از کار و زندگی‌شان را به تصویر کشیده باشم. نمایشی برای یک‌سری از این افراد با خانواده‌هایشان داشتیم که دیده بسیاری از اعضای خانواده نسبت به این شغل تغییر کرد و پی به ارزش آن بردند.

این بازیگر با اشاره به آسیب‌هایی که پیش از فیلمبرداری و در طول کار به او وارد شد گفت: در فیلم «بادیگارد» سه نقص عضو پیدا کردم. قبل از فیلمبرداری مچ دستم شکست و می‌ترسیدم نتوانم کار کنم و حتا انصراف دادم تا کار به مشکل نخورد. در طول فیلمبرداری دنده‌ام شکست و بعد از کار هم تاندوم دستم را عمل کردم و همچنان مشغول فیزیوتراپی هستم .

وی افزود: حاتمی‌کیا معمولا تصاویر را به ترتیب فیلمنامه می گیرد اما به خاطر شکستگی دستم جابه‌جایی‌هایی انجام داد. در صحنه درگیری در پارک دستم مشکل داشت و عذاب زیادی کشیدم اما واقعا فنون اجرا شد تا قابل باور باشد؛ صحنه‌هایی که اگر در نمی آمد کمدی می‌شد.

پرستویی درباره شباهت گریم‌اش در «بادیگارد» به سردار سلیمانی گفت: از ابتدا قرار نبود چهره‌ام به سردار سلیمانی که ارادت زیادی به ایشان دارم شباهت داشته باشد. وقتی تست گریم‌ها انجام شد در جایی متوجه این شباهت شدیم؛ چیزی که از ابتدا قرار نبود و بعد هم گفتیم چه اشکالی دارد؟.

پوستر بادیگارد

بازیگر برگزیده جشنواره فیلم فجر درباره اظهار نظر یکی از داوران این جشنواره درباره ایراد‌های فیلمنامه «بادیگارد» گفت: وقتی می‌بینیم داوری که خودش کارگردانی می‌کند با لفظ بدی اشاره می‌کند که این یارو اول فیلم می‌آید با چشم‌اش شروع می‌شود اما بعد فراموش می‌شود، شاید من پرستویی یارو باشم اما این آدم‌ها یارو نیستند و احترام دارند. احتمالا موقع دیدن فیلم حالت خوب نبوده است. در طول فیلم حداقل شش جا روی چشم تأکید دارد و چه جوری باید این را در مغز شما کرد؟ اول فیلم با چشم حیدرشروع می‌شود، بعد به خانه می‌آییم و اولین پلان در بالکن خانه چشم‌هایش سرخ شده و می‌گوید چرا این روز تمام نمی‌شود و نمی تواند بخوابد. بعد در سی‌تی‌اسکن دیده می‌شود که نوار مغز گرفته می‌شود و دو جای دیگر که همسرش چفیه به چشم‌اش می‌بندد تا چشم‌اش استراحت کند. اگر می‌خواهید قضاوت کنید با حال خوب فیلم را ببینید. معلوم است با دقت فیلم را ندیدید.

پرستویی نمایش‌های دانشگاهی «بادیگارد» را هم موفق عنوان کرد وادامه داد: طی این مدت تنها از رسانه ملی خودمان شنیدم که «بادیگارد» فیلم بدی است و پیش خودم سوال کردم در دنیا فقط این یک منتقد فیلم را می‌فهمد؟ دانشجویان و سایر تماشاگران که از فیلم استقبال کردند، یعنی نمی‌فهمند و تنها این آقای منتقد می‌فهمد؟!

وی با اشاره به نمایش‌های این فیلم در کیش گفت: فیلم برای عموم به نمایش درآمد و در هر سه اکران استقبال بسیار خوب بود. با توجه به اینکه کیش محل تفریح است، کنجکاو بودم ببینم با فیلم چطور برخورد می‌کنند که خوشبختانه بسیار خوب بود.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 18 اسفند 1394 ساعت: 19:21

سرویس خبری ایران فیلم - سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ | بازدید: 4

«جوزف گوردون لویت» که قرار بود کارگردانی و بازیگری نقش اول پروژه سینمایی «مرد شنی» را به عهده بگیرد، از این کار کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایران فیلم به نقل از گاردین، «مرد شنی» مجموعه رمان‌های کمیک استریپ «نیل گیمن»، نویسنده معروف ادبیات ژانر علمی تخیلی کودک و نوجوان است که قرار بود با کارگردانی و هنرنمایی «جوزف گوردون لویت»، بازیگر فیلم‌هایی چون‌ «سرآغاز» و «لینکلن» راهی پرده نقره‌ای شود، اما خبر رسیده او به علت برخی ناهماهنگی‌ها از این پروژه کناره‌گیری کرده است.

رمان‌های گرافیکی «مرد شنی» مشهورترین کارهای ادبی نیل گیمن به حساب می‌آید که شامل دو هزار و ۵۰۰ صفحه می‌شود. اخیرا گوردون لویت اعلام کرده، «دیوید هیسرر»، فیلمنامه‌نویس «مقصد نهایی ۵» را به عنوان نویسنده کارش انتخاب کرده، اما چند روز از انتشار این خبر نگذشته، از طریق توییترش اعلام کرد که به علت “تفاوت‌های خلاقانه” از همکاری با این پروژه صرف‌نظر می‌کند.

او در مطلبی که منتشر کرده به واگذاری پروژه «مرد شنی» از سوی کمپانی «برادران وارنر» به یکی از زیرمجموعه‌هایش خبر داد و نوشت: در این صورت من دیگر نمی‌توانم ارتباط مستقیم با سازندگان این فیلم داشته باشم. یک فیلم اقتباسی چطور باید باشد؟ بنابراین متاسفانه من این پروژه را ترک می‌کنم و فقط بهترین‌ها را برای گروه سازنده آن آرزو می‌کنم.

در جریان جلو رفتن این پروژه سینمایی، نیل گیمن، نویسنده داستان‌ها «مرد شنی» هم از روند ساخت فیلم بدون دخالت او خبر داده و از آشنایی با گوردون لویت ابراز خوشحالی کرده بود. او در توییتر خود نوشت: آن‌ها که کنجکاو هستند بدانند که من مالک «مرد شنی» نیستم، کمپانی «DCComics» است. من تعیین نمی‌کنم کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگران کار چه کسانی باشند.

او همچنین نوشت: خدشه‌ای به احترام من برای جوزف گوردون لویت وارد نمی‌شود. آشنا شدن با او بهترین بخش این جریان بود. او آدم خاصی است. خیلی دوست دارم در کار دیگری با او همراهی کنم. او باهوش، صادق و واقعا آدم خوبی است.

جوزف گوردون لویت، بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون است که در کودکی و بزرگسالی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها و تله‌فیلم‌های متعددی بازی کرده ‌است. فیلم‌های «۵۰/۵۰»، «سرآغاز»، «لینکلن»، «لوپر» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد » از جمله کارهای سینمایی او هستند.

نیل گیمن، نویسنده انگلیسی کتاب‌های علمی‌ تخیلی است که تاکنون فعالیت‌های بسیاری در حوزه کتاب‌های کمیک، ادبیات کودک و نمایشنامه داشته و تعداد زیادی از آثارش مورد اقتباس سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته‌اند. کتاب «خدایان آمریکایی» که سال ۲۰۰۱ روانه بازار شد، جوایز ادبی بسیاری از جمله «نبیولا»، «هیوگو» و «برام استوکر» را برای گیمن به ارمغان آورد.

نویسنده انگلیسی «کارولین»، «کتاب قبرستان» و «اقیانوسی در انتهای راه» اولین بخش از رمان‌های «مرد شنی» را در سال ۱۹۸۹ به نگارش درآورده و تعداد آن‌ها را تاکنون به ۱۰ جلد رسانده است. «خوشبختانه،‌ شیر»، «دودها و آیینه‌ها» (۱۹۹۸)، «چیزهای شکننده» (۲۰۰۶) و «فرشته‌ها و عیادت‌ها» (۱۹۹۳) از دیگر کتاب‌های این نویسنده انگلیسی هستند.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 212 تاريخ : سه شنبه 18 اسفند 1394 ساعت: 19:21

سرویس خبری ایران فیلم - سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ | بازدید: 2

پیمان قاسم‌خانی اولین تجربه‌ی فیلمسازی خود را برای اکران عید فطر آماده می‌کند.

به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا، پیمان قاسم‌خانی پس از سال‌ها نویسندگی و فیلمنامه‌نویسی و نیز چند تجربه‌ی بازیگری، ‌به تازگی فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی خود را با نام «خوب، بد، جلف» به پایان رسانده و تدوین آن را به مصطفی خرقه‌پوش سپرده است.

او که حدود دو سال قبل در مصاحبه‌ای با ایسنا، درباره‌ی تمایل خود به کارگردانی گفته بود، نمی‌داند آن را دوست دارد یا نه و فقط می‌داند که شلوغی صحنه تمرکزش را به هم می‌ریزد و به همین دلیل از سر صحنه بودن متنفر است، حالا انگار کارگردانی تا حدودی به مذاقش خوش آمده و می‌گوید، آن‌قدرها هم از این کار بدش نمی‌آید.

پیمان قاسم‌خانی این بار پس از پایان ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش  مطرح کرد: از کارگردانی خیلی بدم نیامد،‌ یعنی آنقدرها که به نظرم می‌آمد و برای خودم بزرگش کرده بودم پیچیده‌ نیست. با این حال همچنان فکر می‌کنم کار پردردسری است و شلوغی‌اش با روحیه من جور نیست.

او درباره اینکه آیا قصد دارد کارگردانی را ادامه دهد؟ پاسخ داد: احتمالا ادامه می‌دهم، چون یک داستان دیگر را از سال‌ها قبل در دست دارم که می‌خواهم آن را بسازم. الان تجربه‌ای پیدا کرده‌ام که برای ساخت آن فیلم قطعا مفید خواهد بود.

فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «مارمولک» و «طبقه حساس» که در طول ساخت «خوب، بد، جلف» یادداشتی را از حسین پاکدل برای فیلم خود دریافت کرد، با تشکر از این هنرمند و اشاره به اینکه حضور مثبت و دوست داشتنی پاکدل در «خوب، بد، جلف» روی فضای اطرافش تأثیرگذار بوده است، ادامه داد: فضای پشت صحنه این فیلم بسیار خوب و دوستانه بود و همه‌ی عوامل کار را دوست داشتند و از جان و دل مایه گذاشتند. با توجه به فضای فیلم در حین کار خیلی خندیدیم. هرچند تجربه‌هایی که پیش از این داشته‌ام نشان داده که الزاما خنده‌های پشت صحنه برای تماشاگران هم اتفاق نخواهد افتاد ولی حداقل این است که در این پروژه به خود ما خیلی خوش گذشت.

وی همچنین درباره حضور بهاره رهنما و حسن پاکدل در فیلم «خوب، بد، جلف» که از ابتدا به عنوان بازیگر معرفی نشده بوند، گفت: بهاره رهنما و حسین پاکدل در لیست ابتدایی بازیگران نبودند، اما بعدا به گروه پیوستند که هر دو در مسیر داستان نقش‌های موثری دارند.

بازیگر فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» همچنین با اشاره به گروهی که با او همکاری می‌کردند، بیان کرد: به طور خاص از بازیگران فیلم و به ویژه چهار بازیگر اصلی یعنی حمید فرخ‌نژاد، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی و سام درخشانی تشکر می‌کنم که با علاقه و اشتیاق خود ما را هم سر ذوق آوردند. حمید فرخ‌نژاد با تجربه‌ای که در کارگردانی داشت، سر صحنه کمک‌ خوبی به من بود. او همیشه زودتر از بقیه سر صحنه حاضر می‌شد و پر از ایده‌های جدید بود. در ساخت این فیلم دیدم کار کردن با کسانی که دل به کار می‌دهند در حال عمومی آن اثر هم چقدر تأثیرگذار است.

قاسم‌خانی در ادامه با بیان اینکه فیلم در مرحله‌ی تدوین است و اگر بتواند نوبت نمایش بگیرد «خوب، بد، جلف» را عید فطر اکران عمومی می‌کند، اضافه کرد: موسیقی فیلم هم توسط آریا عظیمی‌نژاد در حال ساخت است. «خوب ، بد، جلف» یک فیلم پرانرژی و کمدی است و موسیقی خودش را می‌طلبد. به آریا گفته‌ام که تخصصی در موسیقی ندارم و تنها چیزی که می‌دانم این است که چه چیزی نمی‌خواهم. باید ببینم چه ساخته می‌شود تا آنچه را مدنظرم است پیدا کنم.

کارگردان و فیلمنامه‌نویس فیلم «خوب، بد، جلف» در پایان درباره اینکه فیلم‌اش تا چه حد براساس سریال «پژمان» پیش رفته است؟ گفت: ابتدای کار قرار بر این بود تا فیلم به نوعی در ادامه سریال «پژمان» باشد اما این روند کاملا تغییر کرد به طوری که کوچکترین نشانه‌ای از سریال «پژمان» در «خوب، بد،‌جلف» دیده نمی‌شود. این در حالی است که خودم دوست داشتم ریزه‌کاری‌هایی که تماشاگر از آن‌ها در سریال «پژمان» خاطره دارد در فیلم دیده شود، ولی به دلیل آنکه با تلویزیون به توافق نرسیدیم، این فیلم دیگر مطلقا ارتباطی با سریال «پژمان» ندارد.

«خوب، بد، جلف» درباره یک کارگردان هنری سینما است که از طرف تهیه‌کننده خود تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. این در حالی است که از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر او می‌خواهد فیلم را بسازد، مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند.

حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مانی حقیقی، ویشکا آسایش، مجید مظفری، رضا رویگری، نسیم ادبی، رضا کریمی، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، مهراب قاسم خانی، امیر مهدی ژوله، حسین پاکدل و بهاره رهنما از جمله بازیگران فیلم «خوب، بد، جلف» هستند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پیمان قاسمخانی، تهیه کنندگان:محسن چگینی،عبداله اسکندری، سرمایه گذار: سید محمد امامی، محسن چگینی، طراح گریم: عبداله اسکندری، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: داریوش صادق‌پور، مدیر تولید: رضا کریمی، کارگردان صحنه‌های اکشن: دهقان محمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: زینب نصراللهی، طراح صحنه: پیام اسکندری، طراح لباس: رعنا امینی، منشی صحنه: نائله شریفی، مشاور رسانه‌ای: آریان امیرخان، عکاس: محمد بدرلو، دستیار دوم کارگردان: عباس خدری، دستیار سوم کارگردان: آرش چگینی، دستیار اول فیلمبردار: بهمن نادیاب، دستیاران صحنه: محمدرضا غفارزاده، جواد بهبودی، دستیار لباس: نسیم لطیفی، مدیر تدارکات: پوریا عطابخشی ، دستیاران تدارکات: مجید رنجبر، مهدی سعدی، مجری طرح: مؤسسه تصویرغزال.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 18 اسفند 1394 ساعت: 19:21

Freeheld is a 2015 American drama film directed by Peter Sollett and written by Ron Nyswaner. The film stars Julianne Moore, Ellen Page, Steve Carell, Luke Grimes, and Michael Shannon. It is based on the 2007 documentary short film of the same name about police officer Laurel Hester's fight against the Ocean County, New Jersey Board of Chosen Freeholders to allow her pension benefits to be transferred to her domestic partner after being diagnosed with terminal cancer. The film also includes a song called "Hands of Love" by Miley Cyrus.
The film is based on the true story of Laurel Hester (Moore), a police officer in Ocean County, New Jersey. The story narrates the difficulties faced by a lesbian police detective and her domestic partner, Stacie Andree (Page). Following her diagnosis with terminal lung cancer in 2005, Hester repeatedly appealed to the county's board of chosen freeholders in an attempt to ensure her pension benefits could be passed on to her domestic partner.

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 237 تاريخ : سه شنبه 18 اسفند 1394 ساعت: 11:23

سرویس خبری ایران فیلم - دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ | بازدید: 31

به گزارش ایران فیلم به نقل از ستاد خبری جشنواره بین المللی فیلم فجر، رضا میرکریمی در احکام جداگانه ای دست اندرکاران سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را منصوب کرد که فهرست آنان به این شرح است:
مهدی یزدانی: معاون اجرایی
امیر اسفندیاری: معاون امور بین الملل
ایرج تقی پور: مدیر امور هنری و تبلیغاتی
جعفر صانعی مقدم: مدیر برنامه ریزی
علیرضا شجاع نوری: دبیر نشست های تحلیل فیلم
کیوان کثیریان: مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی
محمدصلواتی: مدیر امور تشریفات
دکتر روح الله حسینی: مدیر علمی و آموزشی
مازیار میری :مدیر بخش دارالفنون
اشکان خطیبی: مدیر اجرایی کاخ جشنواره
محسن شاه ابراهیمی: مدیر طراحی داخلی کاخ جشنواره
افشین اسدزاده : امور فنی و آماده سازی فیلم ها
مشاوران فرهنگی دبیر: اکبر نبوی، محمد مهدی دادگو، حسن ریاضی
مشاوران انتخاب فیلم: محمدمهدی عسگرپور، علیرضا شجاع نوری، فریدون جیرانی، مجید اسلامی، کامیار محسنین، شادمهر راستین، حسن برزیده، جعفر صانعی مقدم، مرتضی رزاق کریمی، فرید فرخنده کیش.
رئیس کاخ جشنواره: رضا کیانیان
مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره، در توضیح این خبر اعلام کرد که احکام این مدیران در ماه های گذشته صادر شده و آنان مدت هاست آغاز به کار کرده اند و دبیر جشنواره، تنها به دلیل تقارن با رویدادهای جشنواره فیلم فجر در بخش ملی، اعلام این احکام را به تعویق انداخته است.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 354 تاريخ : سه شنبه 18 اسفند 1394 ساعت: 6:40

سرویس خبری ایران فیلم - دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ | بازدید: 53

تماشاگران و علاقه‌مندان سینما در آغازین روزهای سال ۹۵ می‌توانند به تماشای ۶ فیلم در سالن‌های سینما بنشینند.

به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا، با اعلام رسمی شورای صنفی نمایش درباره اکران نوروزی فیلم‌ها، گمانه زنی‌ها در این زمینه به پایان رسید و تکلیف فیلم‌های عید مشخص شد.

«ابد و یک روز»،«بادیگارد»،«خشم و هیاهو»،«کفش‌هایم کو» و «پنجاه کیلو آلبالو» آثاری هستند که نوروز پیش‌رو، بر روی پرده نقره‌ای جان می‌گیرند.

«ابد و یک روز» اولین ساخته بلند سعید روستایی است که با کسب ۹ سیمرغ از جشنواره فجر، بیشترین جوایز این دوره از جشنواره را دریافت کرده است.

پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین‌فر، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علی‌محمدی، اسماعیل گرجی، امیررضا فلاح، و شبنم مقدمی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:«خانواده در تدارک مراسم عروسی سمیه هستند اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می‌کند که در نهایت باعث ماجراهایی می‌شود.»

این فیلم به سرگروهی سینما «آزادی» اکران می‌شود.

«بادیگارد» تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا است که در توضیح آن آمده است: «چرا اینقدر دیر اومدی؟ مأموریت بودم. شغلت چیه؟ تو حفاظتم. نگهبانی؟ محافظم. آهان پس بادیگاردی…»

در این فیلم پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، دکتر محمود عزیزی، محمد حاتمی، علی یعقوبی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد و پریوش نظریه بازی می‌کنند.

این فیلم نیز در گروه سینمایی استقلال نمایش داده خواهد شد.

«خشم و هیاهو» دیگر فیلمی است که نوروز امسال نمایش داده می‌شود.

در این فیلم که چهارمین اثر بلند سینمایی هومن سید است، بهزاد عمرانی خواننده گروه بمرانی به ایفای نقش پرداخته است. عمرانی در نقش یک خواننده در این فیلم حضور دارد و در قالب کنسرت، ترکی را هم در «خشم و هیاهو» اجرا کرده‌ است.

طناز طباطبایی و نوید محمدزاده بازیگران اصلی «خشم و هیاهو» هستند. فیلمی که در آن بازیگران دیگری چون سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی و رعنا آزادی ور ایفای نقش می‌کنند. تهیه کنندگی این فیلم برعهده سعید سعدی است. این فیلم به سرگروهی اریکه ایرانیان اکران می‌شود.

«کفش‌هایم کو» تازه‌ترین کار کیومرث پوراحمد است که موضوع آن به مهاجرت و فراموشی مربوط می‌شود و رضا کیانیان نقش اصلی آن را بر عهده دارد.

مجید مظفری، رویا نونهالی، بهاره کیان افشار، مینا وحید و منصوره وافری دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در «کفش‌هایم کو؟» که ۷۰ درصد فیلمبرداریش در خانه باغی در نیاوران انجام شده است، علیرضا زرین‌دست به عنوان مدیرفیلمبرداری، مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس و آرش برومند به عنوان صدابردار حضور داشته‌اند.

این فیلم نیز در گوه سینما «زندگی» اکران دارد.

در کنار این فیلم‌ها،«من سالوادور نیستم» نیز به اکران خود ادامه می‌دهد.

این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور و امیر پروین حسینی داستان ناصر و خانواده‌اش را روایت می‌کند که به واسطه آژانس تعطیلات رویایی برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و …

در این فیلم رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل محرابی و ژیلا صادقی و با حضور ریوالدو به ایفای نقش پردخته‌اند.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 235 تاريخ : سه شنبه 18 اسفند 1394 ساعت: 6:40

سرویس خبری ایران فیلم - دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ | بازدید: 68

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

نانسی ریگان نخستین بازیگر زنی که توانست صاحب موقعیت سیاسی شود و با رونالد ریگان ازدواج کند و پس از آن از حمایت بی دریغ او در هالیوود بهره مند شود و راه خود را به کاخ سفید باز کرد و از هالیوود حمایت کرد در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

یکی از اعضای خانواده ریگان به روزنامه لس آنجلس اطلاع داد که او در روز یکشنبه در خانه اش در لس آنجلس به دلیل حمله قلبی از دنیا رفته است.

ریگان که به اندازه همسرش از شهرت و محبوبیت زیادی برخور دار بود به عنوان یک حامی مهم برای صنعت سینما مطرح میشد، او همچنین به دلیل این که در طی ۱۰ سالی که همسرش به بیماری آلزایمر دچار شده بود از او حمایت و مراقبت کرد مورد تشویق و تحسین عموم مردم قرار گرفت.

نانسی دیویس که پس از عروسی با ریگان به نانسی ریگان تغییر نام داد در سال ۱۹۴۹ در حالی که در یک پروژه ی فیلم برداری بود با همسرش اشنا شد و انها بر سر موضوعات مختلفی در مورد فیلم صحبت میکردند که به گفته خود نانسی همسرش هنگامی که برای صرف ناهار رفته بودند از او در خواست ازدواج کرد، البته ریگان پیش از این که با نانسی ازدواج کند با جین وی من ازدواج کرده بود که این رابطه پایداری زیادی نداشت.

آنها پس از ۳ سال سر انجام درسال ۱۹۵۲ با هم ازدواج کردند و یک سال بعد صاحب دختری به نام پاتریشیا شدند و ۶ سال بعد نیز صاحب پسری به نام ران شدند.

به گفته نانسی در این سال ها آنها نیاز به پول داشتند و به همین دلیل مجبور بودند که زمان بیشتری را کار کنند و در همین سال بود که او در فیلم هایی که حقوق کمی به او میدادند حضور پیدا کرد و در کنار همسرش به ایفای نقش در این فیلم ها پرداخت که این فیلم ها آخرین فیلم هایی بودند که او و همسرش با هم در آن حضور داشتند که از جمله آنها میتوان به Crash Landing ,Hellcast of The Navy و Donovas Brain اشاره کرد.

نانسی ریگان در خانواده ای به دنیا امد که مادرش آنا فرانسیس رابینز یک بازیگر بود و پدرش نیز ادی لوکت یک فروشنده ماشین بود که البته زندگی آنها زیاد به طول نینجامید و از یکدیگر جدا شدند و نانسی مجبور بود با عمه و شوهر عمه اش زندگی کند چرا که در آن زمان مادرش برای انجام کار هایی مجبور بود کشور را ترک کند. او پس از چند سال دیگر هیچ گونه ارتباطی با مادرش نداشت و برای همیشه رابطه اش را با او قطع کرد اما مسیری که برای زندگی اش انتخاب کرد به طور کلی مسیری بود که مادرش انتخاب کرده بود ، به همین دلیل پس از این که تحصیلات کالج را پشت سر گذاشت به حرفه بازیگری مشغول شد و کار خود را در سال ۱۹۴۹ با نقش های کوچکی در فیلم The Doctor And The Girl آغاز کرد.ولی استعداد فوق العاده ی او باعث شد تا بتواند راه موفقیت را به سرعت پشت سر بگذارد و در سال ۱۹۵۱ در کنار ری میلاند در فیلم Night Into Moing یک نقش طولانی و مهم را تجربه کند.

رونالد ریگان همسر او در سال ۲۰۰۴ فوت کرد، رونالد در نامه ای که نوشته بود ( که البته این نامه یک دهه بعد آشکار شد) گفته بود که مدت ۱۰ سال است که به بیماری آلزایمر مبتلا شده است و از زحمات همسرش تشکر کرد که در این مدت او را تحمل کرده است و از او مراقبت کرده است.پس از آن نانسی ریگان به همراه فرزندانش رون و پاتی به زندگی ادامه داندند، البته نانسی از فرزندان همسرش که حاصل ازدواج نخست او بودند نیز مراقبت میکرد که نام این فرزند میشائیل ریگان بود.

منبع: variety.com/

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 18 اسفند 1394 ساعت: 6:40

سرویس خبری ایران فیلم - دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ | بازدید: 11

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

نانسی ریگان نخستین بازیگر زنی که توانست صاحب موقعیت سیاسی شود و با رونالد ریگان ازدواج کند و پس از آن از حمایت بی دریغ او در هالیوود بهره مند شود و راه خود را به کاخ سفید باز کرد و از هالیوود حمایت کرد در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

یکی از اعضای خانواده ریگان به روزنامه لس آنجلس اطلاع داد که او در روز یکشنبه در خانه اش در لس آنجلس به دلیل حمله قلبی از دنیا رفته است.

ریگان که به اندازه همسرش از شهرت و محبوبیت زیادی برخور دار بود به عنوان یک حامی مهم برای صنعت سینما مطرح میشد، او همچنین به دلیل این که در طی ۱۰ سالی که همسرش به بیماری آلزایمر دچار شده بود از او حمایت و مراقبت کرد مورد تشویق و تحسین عموم مردم قرار گرفت.

نانسی دیویس که پس از عروسی با ریگان به نانسی ریگان تغییر نام داد در سال ۱۹۴۹ در حالی که در یک پروژه ی فیلم برداری بود با همسرش اشنا شد و انها بر سر موضوعات مختلفی در مورد فیلم صحبت میکردند که به گفته خود نانسی همسرش هنگامی که برای صرف ناهار رفته بودند از او در خواست ازدواج کرد، البته ریگان پیش از این که با نانسی ازدواج کند با جین وی من ازدواج کرده بود که این رابطه پایداری زیادی نداشت.

آنها پس از ۳ سال سر انجام درسال ۱۹۵۲ با هم ازدواج کردند و یک سال بعد صاحب دختری به نام پاتریشیا شدند و ۶ سال بعد نیز صاحب پسری به نام ران شدند.

به گفته نانسی در این سال ها آنها نیاز به پول داشتند و به همین دلیل مجبور بودند که زمان بیشتری را کار کنند و در همین سال بود که او در فیلم هایی که حقوق کمی به او میدادند حضور پیدا کرد و در کنار همسرش به ایفای نقش در این فیلم ها پرداخت که این فیلم ها آخرین فیلم هایی بودند که او و همسرش با هم در آن حضور داشتند که از جمله آنها میتوان به Crash Landing ,Hellcast of The Navy و Donovas Brain اشاره کرد.

نانسی ریگان در خانواده ای به دنیا امد که مادرش آنا فرانسیس رابینز یک بازیگر بود و پدرش نیز ادی لوکت یک فروشنده ماشین بود که البته زندگی آنها زیاد به طول نینجامید و از یکدیگر جدا شدند و نانسی مجبور بود با عمه و شوهر عمه اش زندگی کند چرا که در آن زمان مادرش برای انجام کار هایی مجبور بود کشور را ترک کند. او پس از چند سال دیگر هیچ گونه ارتباطی با مادرش نداشت و برای همیشه رابطه اش را با او قطع کرد اما مسیری که برای زندگی اش انتخاب کرد به طور کلی مسیری بود که مادرش انتخاب کرده بود ، به همین دلیل پس از این که تحصیلات کالج را پشت سر گذاشت به حرفه بازیگری مشغول شد و کار خود را در سال ۱۹۴۹ با نقش های کوچکی در فیلم The Doctor And The Girl آغاز کرد.ولی استعداد فوق العاده ی او باعث شد تا بتواند راه موفقیت را به سرعت پشت سر بگذارد و در سال ۱۹۵۱ در کنار ری میلاند در فیلم Night Into Moing یک نقش طولانی و مهم را تجربه کند.

رونالد ریگان همسر او در سال ۲۰۰۴ فوت کرد، رونالد در نامه ای که نوشته بود ( که البته این نامه یک دهه بعد آشکار شد) گفته بود که مدت ۱۰ سال است که به بیماری آلزایمر مبتلا شده است و از زحمات همسرش تشکر کرد که در این مدت او را تحمل کرده است و از او مراقبت کرده است.پس از آن نانسی ریگان به همراه فرزندانش رون و پاتی به زندگی ادامه داندند، البته نانسی از فرزندان همسرش که حاصل ازدواج نخست او بودند نیز مراقبت میکرد که نام این فرزند میشائیل ریگان بود.

منبع: variety.com/

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت: 20:19

سرویس خبری ایران فیلم - دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ | بازدید: 5

به گزارش ایران فیلم به نقل از سینما خبر، مهدی منفرد مدیر تامین برنامه شبکه نسیم گفت: رامبد جوان درسری جدید خندوانه که هر شب ساعت ۲۳ پخش می شودبا آیتم ها و بخش های متنوع و سرگرم کننده شب های بهاری شیرینی را برای مخاطبان رقم خواهد زد. گروه تهیه این برنامه در حال حاضر سرگرم تدارک آیتم های مختلف آن هستند.

«شکر آباد» دیگر برنامه نوروزی این شبکه معرفی شده است. این برنامه با آیتم‌های نمایشی و ظنز هر شب ساعت ۲۲ میهمان خانه‌های شما خواهد شد.

مخاطبان شبکه نسیم در ایام نوروز می‌توانند هرشب ساعت ۲۱ شاهد رقابت تنگاتنگ نفرات برگزیده مسابقه خوانندگی شب کوک باشند. این برنامه برای ایجاد شب‌های فرح بخش نوروزی برای مخاطبانش تدارکات ویژه‌ای دیده است.

وی افزود: ساعت ۲۰ هر شب نیز ویژه برنامه ویتامین خ قرار است از شبکه نسیم پخش شود. هر روزساعت ۱۹ نیز این شبکه مسابقه هوش برتر را در جدول پخش خود قرار داده است. در ایام نوروز، برنامه قاصدک هر بامداد ساعت ۳۰ دقیقه همدم شب زنده داران شبکه نسیم است.

سریال جدید دی دی که با مدیریت حسین عرفانی دوبله شده در ۱۵ قسمت ۲۰ دقیقه ای آماده پخش از شبکه نسیم شده است تا در ایام نوروز لبخندی بر لبان مخاطبان این شبکه بنشیند.

از جدید ترین فیلم های شبکه نسیم که در نوروز ۹۵ پخش خواهد شد مجموعه «دوستان دور کُند» است. این مجموعه نیز با بررسی علمی برخی اتفاقات ، آیتم های ۱۵ دقیقه ای جالبی را برای مخاطبان نوروزی نسیم به ارمغان خواهد آورد.

به گفته مدیر تامین برنامه شبکه نسیم «باشگاه‌های فوتبال جهان»، «رنگارنگ» و «رادیو جوانی» از دیگر برنامه های شبکه نسیم در نوروز ۹۵ هستند که در آیتم های ۱۵ تا ۱۲ دقیقه ای آماده پخش در ساعات مختلف شبکه نسیم در نوروز خواهند شد.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت: 19:14